Cate Tiernan - Wicca serie 9-15, NL Ebooks(ePub)

seeders: 7
leechers: 0
Added on January 2, 2014 by Benzoziain Books > Ebooks
Torrent verified.



Cate Tiernan - Wicca serie 9-15, NL Ebooks(ePub) (Size: 6.07 MB)
 Cate Tiernan - 09. Conflict.epub865.68 KB
 Cate Tiernan - 10. Zoeker.epub1.27 MB
 Cate Tiernan - 11. Oorsprong.epub897.47 KB
 Cate Tiernan - 12. Eclipse.epub502.75 KB
 Cate Tiernan - 13. Afrekening.epub695.41 KB
 Cate Tiernan - 14. Lotsbestemming.epub927.4 KB
 Cate Tiernan - 15. Nachtkind.epub1021.74 KB

Description

Cate Tiernan – Wicca serie 9-15, NL Ebooks(ePub)


Auteur: Cate Tiernan
Uitgever: M
Jaar van uitgifte: 2001-2002
Genre: Fantasy




Beschrijving
Er gebeuren angstaanjagende dingen. Iemands magie wordt gemanipuleerd - op een heel
gewelddadige manier. Mijn vrienden denken dat ik het ben.

Dat is niet zo. Ik heb mezelf wel degelijk onder controle. Maar hoe bewijs ik dat - vóór het te laat is?

Morgan is nu een machtige heks. Maar ze weet niet op wie ze kan vertrouwen - alleen op haar magie.




Beschrijving
Ik houd van Morgan. Zij is mijn zielsverwant. Maar ik moet mijn ouders zoeken. Nu heb ik de
informatie en die lijkt veelbelovend.

Ik kom in de buurt, dat voel ik. Maar wat zal ik aantreffen... en kan ik dat dragen?

Hunter is een Zoeker. Maar dit keer zoekt hij niet naar afvalligen, maar naar zijn eigen afkomst.




Beschrijving
Mijn naam is Rose MacEwan. Het jaar is 1682. Het zijn moeilijke tijden voor een heks. En nog
moeilijker als je een Wodebayne bent.

Nu ik mijn zielsverwant heb gevonden, voel ik me bijna veilig. Ik doe er alles voor om hem te houden.
Wee de heks die tussen mij en mijn grote liefde komt.

Morgan en Hunter vinden in een oud boek het levensverhaal van Rose MacEwan, een 17e-eeuwse
heks die als eerste de 'Zwarte Golf' heeft opgeroepen.




Beschrijving
Alles lijkt zo vreemd, zo duister om me heen. Ik ben niet wie ik dacht dat ik was. Er nadert onheil; dat
weet ik nu. Alles wat ik over mijn familie dacht te weten is een leugen.

Ik kan dit tegenhouden. Maar ik kan het niet alleen. Hoe kan ik leven met deze wetenschap? Ik heb
hulp nodig... Ik heb hulp nodig...

Alissa ontdekt bij toeval dat ze halfheks is. Ze zoekt steun bij Morgan en Hunter om te leren omgaan
met haar magische krachten.




Beschrijving
Ergens moeten mensen zijn die mij begrijpen en die de raadsels uit het verleden kunnen verklaren. Ik
ben van ver gekomen om hen te zoeken.

Maar in plaats van kennis of begrip ontmoet ik slechts gevaar, vijandigheid en angst...

Alissa wil wanhopig graag meer weten over haar afkomst. Ze gaat op zoek naar de familie van haar
moeder.




Beschrijving
k dacht dat het ergste achter me lag. Mijn carrière als Zoeker is voorbij. Maar er hangt me iets boven
het hoofd; iets uit het verleden. De weg die ik moet gaan is onzeker. Maar Morgan zal altijd naast me
staan...

Ik dank de Godin dat ik Hunter heb. Samen kunnen wij iedere vijand aan. Ik moet mijn toekomst
alleen onder ogen zien.

Morgan heeft last van nachtmerries, nachtmerries die haar in aanraking brengen met Hunters verleden.




Beschrijving
Maak kennis met Moira Byrne, dochter van een wonderkind... net als haar leven op instorten staat.

Twintig jaar geleden verscheen Morgan Rowlands ten tonele. Zij was de machtigste jonge bloedheks
die men in generaties had gezien. Haar dochter, de vijftien jaar oude Moira, weet dat er in haar
moeders verleden meer aan de hand was dan ze haar hebben verteld. En de geheimen die Morgan in
haar hart bewaart kunnen Moira's wereld volkomen verwoesten.

Als Moira twee pijnlijke feiten over haar familie te weten komt, begint ze de puzzel in elkaar te
passen - en ze beseft dat iemand die haar zeer na staat in groot gevaar verkeert.

Een ongewone familie. Een eindeloze strijd. Een nieuw begin.


Related Torrents

torrent name size seed leech

Sharing Widget


Download torrent
6.07 MB
seeders:7
leechers:0
Cate Tiernan - Wicca serie 9-15, NL Ebooks(ePub)