Cate Tiernan - Wicca serie 1-8, NL Ebooks(ePub)

seeders: 4
leechers: 1
Added on January 2, 2014 by Benzoziain Books > Ebooks
Torrent verified.



Cate Tiernan - Wicca serie 1-8, NL Ebooks(ePub) (Size: 6.79 MB)
 Cate Tiernan - 01. Boek der schaduwen.epub846.93 KB
 Cate Tiernan - 02. De heksenkring.epub739.49 KB
 Cate Tiernan - 03. Heksenbloed.epub897.09 KB
 Cate Tiernan - 04. Zwarte magie.epub881.13 KB
 Cate Tiernan - 05. Ontwaken.epub921.95 KB
 Cate Tiernan - 06. Behekst.epub939.45 KB
 Cate Tiernan - 07. Noodkreet.epub873 KB
 Cate Tiernan - 08. Erfgoed.epub852.51 KB

Description

Cate Tiernan – Wicca serie 1-8, NL Ebooks(ePub)


Auteur: Cate Tiernan
Uitgever: M
Jaar van uitgifte: 2001-2003
Genre: Fantasy




Beschrijving
Er gebeurt iets met me dat ik niet begrijp. Ik zie dingen, voel dingen op een nieuwe manier. Ik kan
dingen die normale mensen niet kunnen. Machtige dingen. Magische dingen. Ik vind het eng.

De zestienjarige Morgan is niet wie ze dacht dat ze was. Maar wie is ze dan wel?




Beschrijving
Ik weet dat ik geen gewone tiener ben. Ik ben een heks. Een heks naar het bloed. Mijn ouders zijn
mijn ouders niet. Mijn zuster en ik zijn niet hetzelfde.

Zelfs in de coven heb ik te veel macht. Ik ben te anders, ik hoor er niet bij. Ik ben alleen, maar ik heb
Cal nog.




Beschrijving
Ergens op de wereld is iemand die ik lief heb. Ik hoor bij hem en hij hoort bij mij. Het stond al in de
sterren geschreven, nog voordat ik geboren werd.

Zo gaat dat met meisjes zoals ik. Meisjes met heksenbloed.




Beschrijving
Ik hield van Cal. Ik vertrouwde hem. Hij heeft me met Wicca laten kennismaken. Hij heeft me
geholpen te ontdekken wie ik ben. Toen leerde ik Hunter kennen. Hij waarschuwde me dat Cal
gevaarlijk is... slecht.

Nu moet ik achter de waarheid komen. Als Hunter gelijk heeft, verkeren we allemaal in groot gevaar.




Beschrijving
Wicca heeft mijn leven veranderd. Ik heb vrienden verloren en nieuwe gevonden. Mijn ware afkomst
ontdekt. Ik heb liefde gevonden - maar ook verraad...

Toch is er nog zo veel te leren. Ik weet dat Wicca voor het goede én het kwade gebruikt kan worden.
Nu nog uitvinden wat goed is en wat kwaad.

Morgan weet nu dat ze heksenbloed heeft. Maar ze weet niet op wie ze kan vertrouwen - alleen op haar magie.




Beschrijving
Het is bijna Yule - de meest vreugdevolle tijd van het jaar. Mijn magie is sterk. Mijn vriendschappen
worden sterker. Ik zou gelukkig moeten zijn.

Maar ik moet een keuze maken. Een keuze die mijn leven voorgoed gaat veranderen. Kan ik wel het
juiste pad kiezen?




Beschrijving
Eindelijk in het zonlicht. De gevaren zijn voorbij. En ik ben verliefd. Ontzettend verliefd.

Maar ik heb last van dromen. Dromen over iemand die in groot gevaar verkeert. Er gaat iemand
dood, tenzij ik dat kan voorkomen.

Wie heeft mijn hulp nodig? En wat zijn de gevolgen als ik help?




Beschrijving
Nog altijd geen vaste grond onder mijn voeten. Ik dacht dat ik de waarheid over mezelf nu wel kende.
Maar alles wat ik tot nog toe heb geleerd, zijn leugens gebleken.

Ik zal alles doen wat nodig is, want ik moet het weten. Ik wil er bijna alles voor opgeven. Ik moet
weten wie - of wat - ik ben.


Related Torrents

torrent name size seed leech

Sharing Widget


Download torrent
6.79 MB
seeders:4
leechers:1
Cate Tiernan - Wicca serie 1-8, NL Ebooks(ePub)