Windows 8.1 Enterprise 64-bit NL Schoonseeders: 0
leechers: 0
Windows 8.1 Enterprise 64-bit NL Schoon (Size: 4.24 GB)
Description****Windows 8.1 Enterprise 64-bit NL Schoon**** Windows 8.1 Enterprise 64-bit NL Schoon *********************************************** Basis originele iso w81x64NL inclusief update bluild 6.3.9600.17031 Geen aanpssingen of toevoegingen behalve de windows updates tot en met 15-8-2014. Om deze iso te maken heb ik gebruikt: Vmware, winpe, imagex, dism, en Powershell module PSWindowsUpdate. Het resultaat is een schone niet aan gesleutelde volledig up te date windows 8.1 enterprise iso. *************************************************** * Instaleren zonder serial. * Activatie met de bijgeleverde KSMpico of eigen serial. * Formaat inclusief 10% par2: 4,68 GB * Deze ISO past op een DVD5! Je dient deze ISO te branden op een DVD5 of te zetten op een USB-stick van minimaal 8 GB! (Tool van Microsoft zit bij deze download in!) * Deze Windows versie is door mij getest op een systeem met de volgende configuratie (gebruik gemaakt van de bootable USB) ***************************************************** Add me voor meer uploads en laat even een duimpje achter of reactie! Sharing Widget |