Vriendinnen S01E08 FLEMISH 720p HDTV x264

seeders: 1
leechers: 4
Added on February 5, 2015 by Lone_Wolfin TV
Torrent verified.



Vriendinnen S01E08 FLEMISH 720p HDTV x264 (Size: 805 MB)
 Read Me - I said read me don't just throw me away - :(.txt1.56 KB
 vriendinnen-s01e08.mkv805 MB

Description

Een vriendschap kies je niet, ze overvalt je en je komt er nooit meer vanaf. Maar driekwart eeuw vriendschap, kan een mens dat aan? Vriendinnen brengt een verhaal over liefdes en ontgoochelingen, over ruziemaken en elkaar toch missen. Maar ook een feelgoodverhaal, waar een vleugje nostalgie en romantiek nooit ver weg zijn.

Centraal in het verhaal staan Nel en Eva, die achttien zijn aan het einde van de Tweede Wereldoorlog. Nel woont met haar moeder in de buitenwijk van een Vlaamse provinciestad. Het contrast met de dochter van hun nieuwe buren kan niet groter zijn. Nel is flamboyant, levenslustig en bruist van energie, terwijl Eva eerder een grijze muis is: onervaren, braaf en conservatief. Maar wanneer ze elkaar op een bevrijdingsbal uit de penarie helpen, ontluikt er een onwaarschijnlijke vriendschap. Het leven heeft voor hen allebei verrassende wendingen in petto, maar hun vriendschap, die blijft.

Vier klasseactrices geven gestalte aan de vriendinnen. Charlotte De Bruyne en Anemone Valcke vertolken de vriendinnen in hun jongere jaren, Veerle Eyckermans en Veerle Dobbelaere spelen Nel en Eva in de tweede helft van hun leven. Daarnaast zie je onder meer ook Jos Verbist, Els Olaerts, Ineke Nijsen, Bert Haelvoet, Ruth Beeckmans en Jonas van Thielen.


Related Torrents

torrent name size seed leech

Sharing Widget


Download torrent
805 MB
seeders:1
leechers:4
Vriendinnen S01E08 FLEMISH 720p HDTV x264

Screenshots


Vriendinnen S01E08 FLEMISH 720p HDTV x264 screenshot