Vermist S06E03 FLEMISH 720p HDTV x264

seeders: 5
leechers: 13
Added on February 20, 2015 by L0ne_Wolfin TV
Torrent verified.



Vermist S06E03 FLEMISH 720p HDTV x264 (Size: 1010.63 MB)
 Read Me - I said read me don't just throw me away - :(.txt1.56 KB
 vermist-603.mkv1010.63 MB

Description

Vermist is een Vlaams fictieproject dat vanaf 2006 werd gerealiseerd door SBS Belgium en Eyeworks, bestaande uit een bioscoopfilm en een televisieserie. De verhaallijnen draaien om het vijfkoppige team van de Cel Vermiste Personen van de Federale Politie, dat zich bezighoudt met de opsporing van vermiste personen.

De film, geregisseerd door Jan Verheyen, diende tevens als pilotaflevering van de serie. In totaal telt de serie veertig afleveringen, verspreid over vier seizoenen. Hoofdrollen werden vertolkt door Koen De Bouw, Joke Devynck, Kevin Janssens, Stan Van Samang, Cathérine Kools, Marieke Dilles en Axel Daeseleire. Oorspronkelijk werd aangekondigd dat er geen derde seizoen zou komen, maar VT4 is hierop teruggekomen. Inmiddels zijn het derde en vierde seizoen op antenne geweest, het vijfde seizoen wordt in 2014 uitgezonden. Vanaf het vierde seizoen ging Vermist op VIER van start. Met nieuws dat Vermist in 2013 opnieuw geselecteerd is voor het festival van Monte Carlo, werd bevestigd nog voor aanvang van de opnamen van seizoen 5, ook al een zesde seizoen is besteld.

De serie en haar acteurs werden genomineerd voor diverse televisieprijzen, waaronder de Prijs van de Radio- en Televisiekritiek, Vlaamse Televisie Sterren en de televisieprijzen van het Festival de télévision de Monte-Carlo.


Related Torrents

torrent name size seed leech

Sharing Widget


Download torrent
1010.63 MB
seeders:5
leechers:13
Vermist S06E03 FLEMISH 720p HDTV x264

Screenshots


Vermist S06E03 FLEMISH 720p HDTV x264 screenshot

All Comments

top
bedankt voor deze aflevering