VA - Dansbandsguld - Sveriges basta dansband - 8CD-BOX 2008seeders: 0
leechers: 1
VA - Dansbandsguld - Sveriges basta dansband - 8CD-BOX 2008 (Size: 3 GB)
Description
VA - Dansbandsguld - Sveriges bästa dansband
(8CD Stockholm Warner Music Group 2008) 1. Rosalita. - Barbados 2. Annu doftar kärlek. - Stefan Borsch 3. Viva Fernando Garcia. - Jenny Ohlund (Candela) 4. En blick, en dans, en kyss. - Scotts 5. Tre gringos. - Thorleifs med Just D 6. Där näckrosen blommar. - Flamingokvintetten 7. Ljus och värme. - Age Aleksandersen 8. Varför. - Magnus Kvintett 9. RFSU. - Säwes 10. Lyckliga gatan. - Simons med Anna-Lena Löfgren 11. Vid Silverforsens strand. - Matz Bladhs 12. Jag tror på kärleken. - Streaplers 13. Leva lycklig. - Arvingarna 14. Mississippi. - Vikingarna 15. Kan du hålla dom orden. - Mats Bergmans 16. Ett litet ljus. - Kellys 17. I love Europe. - Christer Sjögren 18. Papaya coconut. - Kikki Danielsson 19. Leende guldbruna ögon. - Lennartz 20. Kärleksbrev i sanden. - Flamingokvintetten 21. Country road. - Christina Lindberg 22. Te quiero. - Date 23. Lyssna till ditt hjärta. - Friends 24. Guenerina. - Paul Paljett 25. Aj aj aj. - Schytts 26. Godmorgon världen. - Joyride 27. Annu blommar kärleken. - Kindbergs 28. Om änglar finns. - Bengt Hennings 29. En helt ny dag. - Fernandoz 30. En liten gulnad lapp. - Mats Stefanz med Lailaz 31. Kors i jösse namn. - Jigs 32. Tusentals gitarrer. - Göran Lindberg & Frälsningsarmens kör 33. De ensammas promenad. - Arvingarna 34. Kärlekens hus. - Janne Onnerud 35. Leka med elden. - Scotts 36. Natten tänder sina ljus. - Schytts 37. Belinda. - Barbados 38. Gråt inga tårar. - Thorleifs 39. Moody blue. - Vikingarna 40. Du gav bara löften. - Curt Görans 41. Rena rama vilda västern. - Wizex 42. Adress Rosenhill. - Stefan Borsch 43. Det skrivs så många vackra ord om kärleken. - Kellys 44. Blickar som tänder. - Friends 45. Du finns i mina tankar. - Jenny Ohlund 46. Vi har så mycket att säga varandra. - Jigs 47. Du har det där. - Lisbet Jagedal 48. Kommer tid, kommer råd. - Marie Arturen (Drifters) 49. Hemmahamn. - Lasse Stefanz 50. En timme för sent. - Kikki Danielsson 51. Tiotusen röda rosor. - Curt Haagers 52. Kom hem. - Barbados 53. Friends. - Friends 54. Gamla go'a gäng. - Flamingokvintetten 55. Tusen och en natt. - Charlotte Nilsson 56. Vår enda sommar. - Cool Candys 57. Evert. - Matz Stefanz med Lailaz 58. 34:an. - Simons & Per Myrberg 59. Min jojo. - Jigs 60. Fågeldansen. - Curt Haagers 61. Drängvisan. - Dan Stråhed 62. Minns du mig än. - Casanovas 63. We are all the winners. - Nick Borgen 64. Fina Stina. - Boris 65. Sissi. - Stefan Borsch 66. Något som kan hända. - Mathias Holmgren 67. Aldrig ska jag sluta älska dig. - Lotta Engberg 68. Var ska vi sova inatt. - Perikles 69. Drömmarnas land. - Scotts 70. Halva vägen var. - Wizex med Paula 71. Så gick det till när farfar var ung. - Yngve Forsells 72. Monica. - Magnus Kvintett 73. Kommer du ihåg Babylon. - Schytts 74. Tårar från himlen. - Lasse Stefanz 75. Nej så tjock du har blitt. - Fernandoz & Git Persson 76. Håll till höger Svensson. - Boris 77. Kärleken. - Ann-Cathrine Wikander 78. Min gamla gula flygmaskin. - Streaplers 79. Göta Kanal. - Cool Candys 80. Mer än en vän. - Martinez 81. Stupid cupid. - Flamingokvintetten 82. Tillbaks igen. - Grönvalls 83. Vem får följa dig hem. - Matz Bladhs 84. Hold me. - Barbados 85. Vid en liten fiskehamn. - Stefan Borsch 86. Marias kärlek. - Scotts 87. Hands up. - Curt Haagers 88. Miss Decibel. - Wizex 89. Donna Bella Donna. - Kindbergs 90. Ar du min älskade än. - Janne Onnerud 91. EPA-traktorn. - Matz Stefanz med Lailaz 92. I varje del av mitt hjärta. - Casanovas 93. Sju ensamma kvällar. - Thor-Erics 94. Alla gamla x. - Face 84 95. Vänd inte ryggen åt en vän. - Ann-Cathrine Wiklander 96. Sommar i Sverige - Joyride 97. Eloise. - Arvingarna 98. Vid en liten fiskehamn. - Lasse Stefanz 99. Våra bästa år. - Thorleifs 100. Den röda stugan. - Göran Lindberg 101. Vindens melodi. - Max Fenders 102. Hon är 16 år idag. - Flamingokvintetten 103. Jag trodde änglarna fanns. - Kikki Danielsson & Ole Ivars 104. En spännande dag för Josefine. Sharing Widget |