The Perks of Being a Wallflower 2012 Swesub 720p Xvid Ac3-314rseeders: 6
leechers: 8
The Perks of Being a Wallflower 2012 Swesub 720p Xvid Ac3-314r (Size: 2.58 GB)
Description
The Perks of Being a Wallflower - 2012 _______________________________________________________________________ IMDB 8.2 - Drama | Romance 2635MB En film om att passa in, växa upp, hitta hem och stötas bort. Ja, om gymnasietiden och livet däromkring helt enkelt. Välberättat och välspelat och en film att älska för alla åldrar. Varenda roll är genomtänkt och fyller en funktion och Emma Watson, Logan Lerman och Ezra Miller lyser klart. Den populära boken som räknas som en modern klassiker kom 1999 och skrevs av Stephen Chbosky, som också har regisserat filmen. Mannen är uppenbarligen ett geni. Filmen lämnar en varm känsla i magen och har många pricksäkra scener. Filmen kommer som hyrvideo i slutet av februari trots att SF först utannonserade filmen till i januari men fick ta bort den när de inte fick rättigheterna. De har sedan överösts av missnöje från arga biobesökare. --------------------------------lmx‚se------------------------------ Video: 1280x720, 720p, Xvid, 3202kb/s, 23.976fr/s, 1h 42min Audio: Ac3, 5.1, 384kb/s, CBR, 48000Hz, english Källor:The.Perks.of.Being.a.Wallflower.2012.720p.webrip.Xvid.Ac3-LEGi0N Subtitle: Harcoded Swedish, översatt av 314rat272 Cover ingår http://www.imdb.com/title/tt1659337/ _______________________________________________________________________ Så här tycker tre tittare i moviezine: Det är svårt för mig att med ord beskriva den mentala eufori som The Perks of Being a Wallflower skruvade in i mig. Det är ännu svårare att berätta om det känslorus jag för tillfället befinner mig i. Det jag kan och måste säga är att denna film gav mig luft under vingarna. Det är en kärlekspil riktat rakt emot mitt solarplexus. Ezra Miller är ett fenomen i rollen som den levnadsglade Patrick. Emma Watson är trovärdigheten själv som den (o)säkra Sam och Logan Lerman är med sin fulländade närvaro berättelsens kontrabas. Detta kan mycket väl vara 2012 års bästa film. Första intryck, wow, helt blown away av denna. Denna vart högt över förväntningarna, en film som gick rakt in i hjärtat. Scener som värkte ordentligt i magen att man bara ville stänga av, visst finns det humor här, filmen fick mig att le och snyfta under dessa 103 minuter. Än en gång, fantastisk prestation av Ezra Miller som blev smått av en favorit efter rollen i "We Need To Talk About Kevin", Lerman har talanger och är väldigt övertygande i huvudrollen och Emma Watson samma där, väldigt bra i sin roll. Klart en av 2012 bästa och en favorit bland ungdomsfilmer! Riktigt imponerande ungdomsfilm! Verkligen John Hughes-klass på den här. Alla tre huvudpersoner sköter sig riktigt bra, främst Ezra Miller som efter We Need to Talk About Kevin har blivit en favorit bland skådisar födda på 90-talet. Han är verkligen en talang och det blir kul att följa hans karriär. Filmen hade också ett härligt och typiskt 90-tal soundtrack. Related Torrents
Sharing WidgetTrailer |