The Perks of Being a Wallflower 2012 NORDIC 1080p Bluray DTS-31seeders: 10
leechers: 8
The Perks of Being a Wallflower 2012 NORDIC 1080p Bluray DTS-31 (Size: 7.65 GB)
Description
The Perks of Being a Wallflower - 2012 ___________________________________________________________________ IMDB 8.2 - Drama | Romance | Komedy 7826MB 15-årige Charlie är en outsider redan innan han börjar gymnasiet. Och livet i ettan gör definitivt inte saken lättare! Men när han träffar Sam och Patrick upptäcker Charlie att det ibland är bättre att falla helt utanför ramarna än att bara smälta in. För vem vill väl egentligen vara ”helt normal”? Så här skriver Nöjesguiden: Castingen är så himla bra och jag kan inte tänka mig ett bättre sätt att göra den här filmen. Jag förstår inte hur Stephen Chbosky med så enkla medel lyckas warpa mig tillbaka till tonåren och ännu en gång slå luften ur mig. Ni vet den där trängda känslan av att allt är så jäkla oändligt och för evigt och mittemellan två världar och omöjligt och man är så inmålad i alla hörn och man kan inte andas eller röra sig för då kanske allt rasar och samtidigt som man får vara med ibland så är man ensammast i hela världen och ingen fattar egentligen och fast man vet att det finns ett annat liv någon annanstans så kan man bara inte KÄNNA det för hade man gjort det så hade det inte känts precis så här precis just nu?!?!?! Så känns den här filmen. På det bra sättet. SE DEN! ___________________________________________________________________ The.Perks.of.Being.a.Wallflower.2012.NORDIC.1080p.Bluray.DTS-314r Source:The.Perks.of Being.a.Wallflower.(2012).1080p.bluray.ac3+dts Video: AVC; 1920x1080, x264, 9159kb/s, 23.976fr/s, 1h 43min Audio: DTS, 5.1, 1509kb/s, CBR, 48000Hz, English Subtitle: SRT UTF-8 Nordic: 1 Svenska, 2 Norsk, 3 Dansk, 4 Suomi Cover included http://www.imdb.com/title/tt1659337/ _____________________________ lmx‚se _____________________________ Sharing WidgetTrailer |