The.Last.Temptation.Of.Christ.1988.Swesub.DVDrip.Royskattseeders: 13
leechers: 5
The.Last.Temptation.Of.Christ.1988.Swesub.DVDrip.Royskatt (Size: 1.46 GB)
Description
Genre: Drama
Audio: Engelska/English Subs: Svenska/Swedish Runtime: 156 min IMDB: 7,5 http://www.imdb.com/title/tt0095497/ Plot: Ett mäktigt drama som 1989 gav regissören Martin Scorsese en Oscarsnominering för "Bästa regi" och Golden Globe-nomineringar för Barbara Hershey och Peter Gabriel. Filmen baseras på en roman av Nikos Kazantzakis och har William Defoe i huvudrollen. Kristi sista frestelse är en strålande vacker film. "Kristus dubbla budskap - hans längtan, så mänsklig och ändå så övermänsklig, att nå Gud har alltid framstått som ett djupt och outgrundligt mysterium för mig. Det som vållat mig störst ångest i livet, och samtidigt utgjort källan till glädje och sorg, har varit den ständiga, oförsonliga kampen mellan ande och köttet... och min själ är en arena där denna strid utkämpas" -Nikos Kazantzakis Uppladdaren blir glad om du seeder efter nerladdingen! Seeding = sharing, and that is all we want? ENJOY *********** ********* ******* ******* ******** ** ** *********** *********** ** ** ** ** ** ** ** *** ** *********** *** ** ** ** ** ** ** ** ** * ** *** *** ** ** ******* ******* ***** ** * ** *** *** ** ** ** ** ** ** ***** ** * ** *** *** ** ** ** ** ** ** ** ** * ** *** *** ********* ** *** ** *** ******** ** *** *** ********* *********** ********** ******** *********** ** *********** ** ** ** ** *********** ** *** ** ** ** ** *** ********* *** ********** ******** *** ********* *** ** ** ** ** *** ** *** ** ** ** ** *** ** *** ** ** ** ** *** ********* *** *** *** ** *** *** .nu DEN BÄSTA TORRENTSIDAN PÅ INTERNET. BESÖKFÖR MER FILMER Related Torrents
Sharing WidgetTrailer |
All Comments