Så Mycket Bättre - Säsong 5 2014 (CD - Rip)seeders: 1
leechers: 1
Så Mycket Bättre - Säsong 5 2014 (CD - Rip) (Size: 342.38 MB)
Description
chlagerhits, glamrock och punk - allt ska tolkas av artisterna i 2014 års Så mycket bättre. Den här säsongen medverkar schlagerdrottningen Carola Häggkvist, popvirtuosen Orup, glamrockaren Ola Salo, popsångerskan Amanda Jenssen, punkikonen Kajsa Grytt, popsnöret Love Antell och elektropopartisten Johan T Karlsson alias Familjen. Det namnkunniga sällskapet ligger bakom välkända låtar som Främling, Jag blir hellre jagad av vargar, It takes a fool to remain sane, Happyland, Slicka mig ren, Upp på sociala, ner på Systemet och Det snurrar i min skalle. I somras drog hela gänget till Gotland för att umgås och tolka varandras låtar under en vecka på pensionat Grå gåsen. Varje artist står som värd för varsin dag då vi får lära känna människan bakom musiken, ta del av intervjuer och tillbakablickar, och får njuta av de övriga artisternas tolkningar av huvudpersonens låtar. Säsongen avslutas sedan traditionsenligt med ett duettavsnitt, där var och en bjuder in någon av de övriga att samarbeta i en duett kring en egen låt. Låtlista 1. When we dig for gold in the USA - Amanda Jenssen 2. Sjung halleluja (och prisa Gud) - Carola 3. Främling - Orup 4. Regn hos mig - Familjen 5. Trouble - Ola Salo 6. En av oss kommer att dö ung - Love Antell 7. Magaluf - Kajsa Grytt 8. Calleth you, cometh I - Amanda Jenssen 9. For the sun - Carola 10. Snurrar i min skalle - Orup 11. Dry my soul - Ola Salo 12. Göra slut med Gud - Familjen 13. Lyckoland - Love Antell 14. It takes a fool to remain sane - Kajsa Grytt 15. Vågar du va ensam - Amanda Jenssen 16. Gatorna tillhör oss - Carola 17. The runaway - Ola Salo 18. Pokerkväll på Björngårdsgatan - Orup 19. Slicka mig ren - Familjen 20. Väger ett andetag - Kajsa Grytt 21. Från Djursholm till Danvikstull - Love Antell 22. Tell me this night is over - Carola 23. Fångad av en stormvind - Amanda Jenssen 24. Magiker - Orup 25. Vi va dom - Ola Salo 26. Vill du ha mig - Familjen 27. Dunkar varmt - Love Antell 28. Spring Rocco - Kajsa Grytt 29. Stjärna där - Amanda Jenssen 30. Bakom allt - Carola 31. Ekokammare - Orup 32. Tokyo - Familjen 33. Du växer upp - Ola Salo 34. Tommy tycker om mig - Love Antell 35. Det regnar i Stockholm - Kajsa Grytt 36. Brinna - Orup 37. När planeterna stannat - Amanda Jenssen 38. Allt faller - Ola Salo 39. Vårt hem vår borg - Familjen 40. Man ser det från månen - Love Antell 41. Kall - Kajsa Grytt 42. Nyår - Carola Related Torrents
Sharing Widget |