Sverdet i stenen.AC3-5.1.DVDrip.Norsk tale.Rippet av Robbanseeders: 2
leechers: 0
Sverdet i stenen.AC3-5.1.DVDrip.Norsk tale.Rippet av Robban (Size: 1.27 GB)
Description
SEED!!!
Vil DU se, så vil vel kansje også andre;-) Jeg KAN ikke seede til hver og en får sitt komplette eksemplar. Jeg seeder initial seeding til en ratio på 1,5 som skal være mer enn nok. Resten er opp til DERE! Ikke vær egoist. RobbanPobban Et magisk sverd, kilt fast i en sten er et fristende utfordring for kongerikets sterke og modige menn. Den som får sverdet løs blir Englands konge! Midt oppe i dette dramaet havner den lille, modige gutten Arthur. Han har ingen anelse om hvilke utrolige opplevelser som venter ham blant slemme hekser, ildsprutende draker og sprø trollmenn. Svedet i stenen er en hærlig blanding av eventyr og humor - den beste underholdningen du kan få. Skuespillere Karl Swenson, Rickie Sorensen, Sebastian Cabot Regissør Wolfgang Reitherman Originaltittel The Sword in the Stone Varighet DVD: 1 tim 16 min Allmänt Fullständigt namn : D:DownloadsSeedingSverdet i stenen.AC3-5.1.DVDrip.Norsk tale.Rippet av RobbanSverdet i stenen.AC3-5.1.DVDrip.Norsk tale.Rippet av Robban.avi Format : AVI Format/ : Audio Video Interleave Format_Profile : OpenDML Filstorlek : 1,27 GiB Duration/String : 1 h 16 min Generell Bitrate : 2 387 Kbps Skrivande applikation : MEncoder version 4.1.5 building on 20101022 Skrivande bibliotek : [= DigiArty videodll! =][= DigiArty videodll! =][= DigiArty videodll! =][= DigiArty videodll! =][= DigiArty Video ID : 0 Format : MPEG-4 Visual Format_Profile : Advanced Simple@L5 Format_Settings_BVOP/String : Ja Format_Settings_QPel/String : Nej Format_Settings_GMC/String : 0 warppoint Format_Settings_Matrix/String : Default (MPEG) CodecID : XVID / : XviD Duration/String : 1 h 16 min Bitrate : 1 998 Kbps Bredd : 720 pixlar Höjd : 540 pixlar Bildförhållande : 4:3 Bildhastighet (Frame rate) : 25,000 fps ColorSpace : YUV ChromaSubsampling : 4:2:0 BitDepth/String : 8 bits Bits/(Pixel*Frame) : 0.206 StreamSize/String : 1,07 GiB (84%) Skrivande bibliotek : XviD 1.2.1 (UTC 2008-12-04) Audio ID : 1 Format : AC-3 Format/ : Audio Coding 3 Format_Settings_ModeExtension : CM (complete main) CodecID : 2000 Duration/String : 1 h 16 min Bitrate : 384 Kbps Kanal(er) : 6 kanaler Kanalplatser : Front: L C R, Side: L R, LFE Samplingstakt : 48,0 KHz BitDepth/String : 16 bits Video fördröjning : 40 ms StreamSize/String : 209 MiB (16%) Interleave_Duration/String : 501 ms (12.51 video frames) Interleave_Preload/String : 500 ms Sharing WidgetTrailer |