Strangers on a Train [1951 PAL DVD-FLIP][En.Es Multisubs[21]seeders: 0
leechers: 1
Strangers on a Train [1951 PAL DVD-FLIP][En.Es Multisubs[21] (Size: 7.86 GB)
Description
Description
This Hitchcock masterpiece ably transforms a highly improbable situation into a series of logical events which inexorably lead to murder. A psychopathic man plans what he thinks is an 'exchange murder' with a stranger he meets on a train... Special Features This is a DVD-Flipper with 2 versions. Make your choice. Interactive Menus, Scene Access, Trailer, Hitchcock Newsreel Footage Technical Details Region 2 Aspect Ratio: 1.33 Full Screen Sound: Dolby Digital Mono Running Time US: 96 minutes Running Time GB: 99 minutes Production Year: 1951 Main Language: English Dubbed language US: Spanish Dubbed language GB: None Subtitles GB and US: Czech, Dutch, English, French, German, Italian, Portuguese, Romanian, Spanish, Danish, Finnish, Norwegian, Swedish, Turkish, Icelandic, Croatian, Hungarian, Hebrew, Polish, Greek English SHD Genre: Thriller Certificate: PG Parental Guidance Directed by: Alfred Hitchcock Actors: Farley Grange, Ruth Roman, Robert Walker, Leo G Carroll 8,3/10 http://www.imdb.com/title/tt0044079/ Strangers on a Train (US and GB)[1951 PAL DVD-FLIP][En.Es Multisubs[21] Märklig, denna resa. Så mycket som händer tvåfalt. Tennisstjärnan Guy hatar sin otrogna hustru. Den mystiske Bruno hatar sin far. Ett perfekt upplägg för ett lekfullt förslag: mördar jag din, så mördar du min. Från den stunden förstärks tvetydigheten oavbrutet. Titta noga. Främlingar på tåg är en thriller regisserad av thrillermästaren Alfred Hitchcock, på ett manus av Raymond Chandler med Farley Granger och Robert Walker i huvudrollerna. Text: Danska Engelska Finska Grekiska Hebreiska Polska Svenska Ungerska Franska Spanska Italienska Holländska Tyska Kroatiska Tjeckiska Isländska Ljud: Engelska (Mono) Engelska (Mono) Spanska (Mono) US-versionen Bild:4:3 1.37:1 Format:DVD Region 2 Extramaterial: » Trailer » Kommentarspår » Främlingar på tåg: en förhandsversion » Främlingar på tåg: en Hitchcockklassiker » The victims P.O.V, An appreciation by M Night Shyamalan » The Hitchcocks on Hitch, Alfred Hitchcocks historiska möte Speltid US:96 min Speltid GB:99 min Färg/svartvit:Svart/vit TV-system:PAL EAN-kod:7321937319755 Svensk titel:Främlingar på Tåg Originaltitel:Strangers on a Train Genre:Klassiker / Thriller Produktionsland:USA Premiärår:1951 Regi:Alfred Hitchcock Manus:Raymond Chandler, Czenzi Ormonde Skådespelare: Farley Grange, Ruth Roman, Robert Walker, Leo G Carroll Related Torrents
Sharing WidgetTrailer |