Stan Lauryssens - Alle dagen curry en seks op zondag, NL Ebook

seeders: 32
leechers: 0
Added on February 21, 2014 by Swapmasterin Books > Ebooks
Torrent verified.

Stan Lauryssens - Alle dagen curry en seks op zondag, NL Ebook (Size: 705.23 KB)
 Laureyssens, Stan - Alle dagen curry en seks op zondag.epub705.23 KB

Description

Auteur: Stan Lauryssens

Pagina's: 288

Uitgever: Manteau

jaar van uitgifte: 2012

genre: Waargebeurd

Beschrijving

Cassandra kreunde van genot en haar natte yoni kroop als een slak over mijn lichaam. Het leek of haar benen aan

haar schouders begonnen. Zij had platte voeten, zoals een negerin, met uitpuilende hielen. Rond haar donkere huid

was een Indiase sari gedrapeerd die haar buik en navel bloot liet terwijl één flap losjes over haar linkerschouder hing.

Ik ben gek op je zoentjes, stamelde ik. Ik ben je meester, fluisterde Cassandra. Jij bentmijn slaaf. Haar zilveren

oorringen rinkelden als sneeuwklokjes. Ik kom uit India, zei Cassandra. Je weet dat wij de Kama Sutra hebben uit

gevonden? Een verwittigd man is er twee waard, dacht ik. Stan verlaat Spanje voor een nieuwe liefde in Londen en

stapt blindelings in de wereld van de Kama Sutra, het oudste sekshandboek ter wereld. Wat volgt is een erotische

afdaling van de hemel naar de hel en terug, in een onweerstaanbaar boek dat sterke herinneringen oproept aan Ik,

Jan Cremer, Henry Miller en Gangreen van Jef Geeraerts.

meer details over het boek vindt u hier

Sharing Widget

Download torrent
705.23 KB
seeders:32
leechers:0

All Comments

Het is nog even wachten op deze twee, maar ik houd het in het oog.

Ik heb al wat Belgische schrijvers gepost, maar het zijn natuurlijk niet allemaal "Deflo's"
Had je bepaalde titels in gedachten?
Dat is toch net iets makkelijker om na te zien.