Spuiten En Slikken [S18E10]

seeders: 1
leechers: 0
Added on November 12, 2014 by Lone_Wolfin TV
Torrent verified.



Spuiten En Slikken [S18E10] (Size: 510.32 MB)
 Read Me - I said read me don't just throw me away - :(.txt1.56 KB
 spuiten.en.slikken.1810-ifh.mp4510.32 MB
 spuiten.en.slikken.1810-ifh.nfo554 bytes

Description

Spuiten en Slikken is een Nederlands televisieprogramma van BNN over seks en drugs. In het praatprogramma worden drugs getest en verschillende seksuele standjes en speeltjes uitgeprobeerd. In het eerste seizoen ontving Sophie Hilbrand wekelijks gasten in de studio om te discussiëren over seks en drugs.

Het zeventiende seizoen (2014) werd gepresenteerd door Victoria Koblenko, bijgestaan door Tim Hofman. Geraldine Kemper en Jan Versteegh maakten de reportages. Koblenko stopte na één seizoen vanwege de beeldvorming die het presenteren van een dergelijk programma met zich mee zou brengen. Het is de bedoeling dat Geraldine Kemper de presentatietaken van haar overneemt.[1] Ook wordt Gwen van Poorten toegevoegd aan het team als verslaggever. [2]

Het programma zorgde bij de start voor veel ophef, vooral in de politiek. Toenmalig minister van Justitie Piet Hein Donner zei het programma strikt in de gaten te gaan houden. Daarnaast waren er ook diverse buitenlandse tv-zenders die zich verbaasden over het uitzenden van dit programma. Dit ondanks dat de drugs altijd onder medische begeleiding worden gebruikt, met als doel voorlichting over drugs.


Related Torrents

torrent name size seed leech

Sharing Widget


Download torrent
510.32 MB
seeders:1
leechers:0
Spuiten En Slikken [S18E10]