Spanish Karaoke Vol 2 CDG+MP3seeders: 1
leechers: 2
Spanish Karaoke Vol 2 CDG+MP3 (Size: 609.04 MB)
Description
Spanish Karaoke Vol 2 CDG+MP3 files. Now triple seed for ultra fast downloads. Contains plain text files to help those with poor download speeds. Contains the following tracks:
A Guide to Good Torrents.txt Alejandro Montaner - Dimelo [SC Karaoke].cdg Alejandro Montaner - Dimelo [SC Karaoke].mp3 Alejandro Montero - Voy A Volverte Loca [SC Karaoke].cdg Alejandro Montero - Voy A Volverte Loca [SC Karaoke].mp3 Alejandro Sanz - Aprendiz [SC Karaoke].cdg Alejandro Sanz - Aprendiz [SC Karaoke].mp3 Alejandro Sanz - Toca Para Mi [SC Karaoke].cdg Alejandro Sanz - Toca Para Mi [SC Karaoke].mp3 Alex Bueno - Que Vuelva [SC Karaoke].cdg Alex Bueno - Que Vuelva [SC Karaoke].mp3 Alexandre Pires - Es Por Amor [SC Karaoke].cdg Alexandre Pires - Es Por Amor [SC Karaoke].mp3 Alicia Villarreal - Te Quedo Grande La Yegua [SC Karaoke].cdg Alicia Villarreal - Te Quedo Grande La Yegua [SC Karaoke].mp3 Area 305 - Si No Estás [SC Karaoke].cdg Area 305 - Si No Estás [SC Karaoke].mp3 Aventura - Cuando Volveras [SC Karaoke].cdg Aventura - Cuando Volveras [SC Karaoke].mp3 Bacilos - Mi Primer Millon [SC Karaoke].cdg Bacilos - Mi Primer Millon [SC Karaoke].mp3 Brenda K.Starr & Tito Nieves & Víctor Manuelle - Por Ese Hombre [SC Karaoke].cdg Brenda K.Starr & Tito Nieves & Víctor Manuelle - Por Ese Hombre [SC Karaoke].mp3 Charanga Cubana - Cachita [SC Karaoke].cdg Charanga Cubana - Cachita [SC Karaoke].mp3 Charanga Cubana - El Maniceo [SC Karaoke].cdg Charanga Cubana - El Maniceo [SC Karaoke].mp3 Charanga Cubana - Guantanamera [SC Karaoke].cdg Charanga Cubana - Guantanamera [SC Karaoke].mp3 Charanga Cubana - Pare Cochero [SC Karaoke].cdg Charanga Cubana - Pare Cochero [SC Karaoke].mp3 Charanga Cubana - Popourrí De Cha-Cha-Cha [SC Karaoke].cdg Charanga Cubana - Popourrí De Cha-Cha-Cha [SC Karaoke].mp3 Charanga Cubana - Popourrí De Pilones [SC Karaoke].cdg Charanga Cubana - Popourrí De Pilones [SC Karaoke].mp3 Charanga Cubana - Que Bueno Baila Usted [SC Karaoke].cdg Charanga Cubana - Que Bueno Baila Usted [SC Karaoke].mp3 Charanga Cubana - Son De Lorna [SC Karaoke].cdg Charanga Cubana - Son De Lorna [SC Karaoke].mp3 Conjunto Primavera - Borracho (Versión En Vivo) [SC Karaoke].cdg Conjunto Primavera - Borracho (Versión En Vivo) [SC Karaoke].mp3 Conjunto Primavera - Perdoname Mi Amor [SC Karaoke].cdg Conjunto Primavera - Perdoname Mi Amor [SC Karaoke].mp3 Cristian Castro - Cuando Me Miras Así [SC Karaoke].cdg Cristian Castro - Cuando Me Miras Así [SC Karaoke].mp3 David Paredes - No Speaki Spanish (My Love) [SC Karaoke].cdg David Paredes - No Speaki Spanish (My Love) [SC Karaoke].mp3 Donato Poveda - Bohemio Enamorado [SC Karaoke].cdg Donato Poveda - Bohemio Enamorado [SC Karaoke].mp3 Eddy Herrera - Pegame Tu Vicio [SC Karaoke].cdg Eddy Herrera - Pegame Tu Vicio [SC Karaoke].mp3 Ednita Nazario - Tanto Que Te Di [SC Karaoke].cdg Ednita Nazario - Tanto Que Te Di [SC Karaoke].mp3 El Coyote & Su Banda Tierra Santa - Arboles De La Barranca. Starr & Tito Nieves & Victor Namuelle [SC Karaoke].cdg El Coyote & Su Banda Tierra Santa - Arboles De La Barranca. Starr & Tito Nieves & Victor Namuelle [SC Karaoke].mp3 Elvis Crespo - Bandida [SC Karaoke].cdg Elvis Crespo - Bandida [SC Karaoke].mp3 Enrique Iglesias - Mentiroso [SC Karaoke].cdg Enrique Iglesias - Mentiroso [SC Karaoke].mp3 Enrique Iglesias - No Apagues La Luz [SC Karaoke].cdg Enrique Iglesias - No Apagues La Luz [SC Karaoke].mp3 Enrique Iglesias - Quizás [SC Karaoke].cdg Enrique Iglesias - Quizás [SC Karaoke].mp3 Frank Reyes - Tu Eres Ajena [SC Karaoke].cdg Frank Reyes - Tu Eres Ajena [SC Karaoke].mp3 General Torrent Advice.txt German Lizárraga - Estoy Sufriendo [SC Karaoke].cdg German Lizárraga - Estoy Sufriendo [SC Karaoke].mp3 Gilberto Santa Rosa - Un Montón De Estrellas [SC Karaoke].cdg Gilberto Santa Rosa - Un Montón De Estrellas [SC Karaoke].mp3 Gisselle - Marchate [SC Karaoke].cdg Gisselle - Marchate [SC Karaoke].mp3 India - Sedúceme [SC Karaoke].cdg India - Sedúceme [SC Karaoke].mp3 Intocable - El Poder De Tus Manos [SC Karaoke].cdg Intocable - El Poder De Tus Manos [SC Karaoke].mp3 Intocable - Más Débil Que Tú [SC Karaoke].cdg Intocable - Más Débil Que Tú [SC Karaoke].mp3 Jennifer Peña - El Dolor De Tu Presencia [SC Karaoke].cdg Jennifer Peña - El Dolor De Tu Presencia [SC Karaoke].mp3 Jerry Rivera - Vuela Muy Alto [SC Karaoke].cdg Jerry Rivera - Vuela Muy Alto [SC Karaoke].mp3 Joan Sebastian - Manantial De Llanto [SC Karaoke].cdg Joan Sebastian - Manantial De Llanto [SC Karaoke].mp3 José Manuel Figueroa - No Se Vivir [SC Karaoke].cdg José Manuel Figueroa - No Se Vivir [SC Karaoke].mp3 Juanes - A Dios Le Pido [SC Karaoke].cdg Juanes - A Dios Le Pido [SC Karaoke].mp3 Juanes - Es Por Ti [SC Karaoke].cdg Juanes - Es Por Ti [SC Karaoke].mp3 Juanes - Mala Gente [SC Karaoke].cdg Juanes - Mala Gente [SC Karaoke].mp3 Juanes & Nelly Furtado - Fotograféa [SC Karaoke].cdg Juanes & Nelly Furtado - Fotograféa [SC Karaoke].mp3 Las Ketchup - The Ketchup Song (Aserejè) [SC Karaoke].cdg Las Ketchup - The Ketchup Song (Aserejè) [SC Karaoke].mp3 Los Ángeles De Charly - Me Volví A Acordar De Ti [SC Karaoke].cdg Los Ángeles De Charly - Me Volví A Acordar De Ti [SC Karaoke].mp3 Los Temerarios - Una Lágrima No Basta [SC Karaoke].cdg Los Temerarios - Una Lágrima No Basta [SC Karaoke].mp3 Los Toros Band - Mi Niña (Bachata Versión) [SC Karaoke].cdg Los Toros Band - Mi Niña (Bachata Versión) [SC Karaoke].mp3 Los Tucanes De Tijuana - Jugo A La Vida [SC Karaoke].cdg Los Tucanes De Tijuana - Jugo A La Vida [SC Karaoke].mp3 Los Tucanes De Tijuana - La Chica Sexy [SC Karaoke].cdg Los Tucanes De Tijuana - La Chica Sexy [SC Karaoke].mp3 Luis Fonsi - Amor Secreto [SC Karaoke].cdg Luis Fonsi - Amor Secreto [SC Karaoke].mp3 Luis Fonsi - Te Vas [SC Karaoke].cdg Luis Fonsi - Te Vas [SC Karaoke].mp3 Luis Miguel - Hasta Que Vuelvas [SC Karaoke].cdg Luis Miguel - Hasta Que Vuelvas [SC Karaoke].mp3 Lupillo Rivera - Sufriendo A Solas [SC Karaoke].cdg Lupillo Rivera - Sufriendo A Solas [SC Karaoke].mp3 Maná - Ángel De Amor [SC Karaoke].cdg Maná - Ángel De Amor [SC Karaoke].mp3 Maná - Eres Mi Religión [SC Karaoke].cdg Maná - Eres Mi Religión [SC Karaoke].mp3 Manny Manuel - Se Me Sube [SC Karaoke].cdg Manny Manuel - Se Me Sube [SC Karaoke].mp3 Marc Anthony - Viviendo [SC Karaoke].cdg Marc Anthony - Viviendo [SC Karaoke].mp3 Marc Anthony & Thalía - The Mexican 2002 [SC Karaoke].cdg Marc Anthony & Thalía - The Mexican 2002 [SC Karaoke].mp3 Marco Antonio Solís - Cuando Te Acuerdes De Mí [SC Karaoke].cdg Marco Antonio Solís - Cuando Te Acuerdes De Mí [SC Karaoke].mp3 Monchy Y Alexandra - Hoja En Blanco [SC Karaoke].cdg Monchy Y Alexandra - Hoja En Blanco [SC Karaoke].mp3 Nico Flores Y Su Banda Puro Mazatlan - Noches Eternas [SC Karaoke].cdg Nico Flores Y Su Banda Puro Mazatlan - Noches Eternas [SC Karaoke].mp3 Nico Flores Y Su Banda Puro Mazatlan - Yo Te Seguiré Queriendo [SC Karaoke].cdg Nico Flores Y Su Banda Puro Mazatlan - Yo Te Seguiré Queriendo [SC Karaoke].mp3 Olga Tañon - Asi Es La Vida [SC Karaoke].cdg Olga Tañon - Asi Es La Vida [SC Karaoke].mp3 Paulina Rubio - Si Tu Te Vas [SC Karaoke].cdg Paulina Rubio - Si Tu Te Vas [SC Karaoke].mp3 Paulina Rubio - Todo Mi Amor [SC Karaoke].cdg Paulina Rubio - Todo Mi Amor [SC Karaoke].mp3 Pesado - Arráncame [SC Karaoke].cdg Pesado - Arráncame [SC Karaoke].mp3 Pilar Montenegro - Cuando Estamos Juntos [SC Karaoke].cdg Pilar Montenegro - Cuando Estamos Juntos [SC Karaoke].mp3 Ramón Ayala & Los Bravos Del Norte - Del Otro Lado Del Portón [SC Karaoke].cdg Ramón Ayala & Los Bravos Del Norte - Del Otro Lado Del Portón [SC Karaoke].mp3 READ ME Guide to Bit Torrent.txt Ricardo Arjona - El Problema [SC Karaoke].cdg Ricardo Arjona - El Problema [SC Karaoke].mp3 Ricardo Montaner - Si Tuviera Que Elegir [SC Karaoke].cdg Ricardo Montaner - Si Tuviera Que Elegir [SC Karaoke].mp3 Ricardo Montaner - Yo Puedo Hacer [SC Karaoke].cdg Ricardo Montaner - Yo Puedo Hacer [SC Karaoke].mp3 Rogelio Martinez - It's Ok [SC Karaoke].cdg Rogelio Martinez - It's Ok [SC Karaoke].mp3 Sin Bandera - Kilometros [SC Karaoke].cdg Sin Bandera - Kilometros [SC Karaoke].mp3 Thalía - No Me Ensenaste [SC Karaoke].cdg Thalía - No Me Ensenaste [SC Karaoke].mp3 Torrent Downloaded From Demonoid.Pw.txt Vico C - Emboscada [SC Karaoke].cdg Vico C - Emboscada [SC Karaoke].mp3 Víctor Manuelle - En Nombre De Los Dos [SC Karaoke].cdg Víctor Manuelle - En Nombre De Los Dos [SC Karaoke].mp3 Willy Castro - Por Mujeres Como Tú [SC Karaoke].cdg Willy Castro - Por Mujeres Como Tú [SC Karaoke].mp3 Rigmar Radio - Educating the Bit Torrent user since 2006 Related Torrents
Sharing Widget |