Poirot Box 3.Disc 1.Dvdr.Swesub. Mystery/Thriller Nerozseeders: 0
leechers: 5
Poirot Box 3.Disc 1.Dvdr.Swesub. Mystery/Thriller Neroz (Size: 6.47 GB)
Description
--------------------------------------------------------------------------------
- - - Poirot - Box 3 Disc 1 2003 - -------------------------------------------------------------------------------- Thriller/mystery/Deckare Mysteriet på blå tåget/ The Mystery Of The Blue Train ..................................................... Poirot är ute påiresande fot på detinyrenoverade blå tåget därislutstationen är rivieran. Medipå resan är fleraispännande passagerare bl.a dotternitill en stor amerikansioljepamp och den charmigaiKatherine nyligen miljonärska efteriett oväntat arv. Näritåget börjar närma sigislutstationen hittas en kvinnaibrutalt mördad och Poirotitvingas gå till bottenimed det förflutna föriatt få tag påimördaren. Inspelad 2005 speltid: 1tim 34min Ljud: Dolby Digital 5.1 Bild: Anamorfiskiwidescreen (16:9) ................................................................................... Ett hot mot rikets säkerhet/ The Incredible Theft ................................................. I England innanikriget bröt arbetades detihårt med att kommaifram med nya krigsflyplan.iDepartementschefen för Lord Mayfieldsivapenindustri bjuder in flygmarskalkiCarrington till hans gårdipå landet för attidiskutera de hemliga planerna.iI och med denihöga säkerhetsrisken placerar kommissarieiJapp (Philip Jackson) utipoliser på gården. Trotsidenna säkerhet försvinner eniviktig ritning. Poirot somiär inbjuden som gästitar sig an fallet. Speltid:50min Ljud:iDolby Digital 2.0 Bild: Fullframe 4:3 ................................................................................... Klöver kung/ The King Of Clubs .............................. Poirot ochiHastings åker till eniinspelningsstudio där en väniregisserar en film. Deitittar på inspelningen ochiär chockade över huriHenry Reedburn, ägaren tillistudion, behandlar skådespelarna ochiscenarbetarna. Samma kväll hittasiReedburn död i sittieget hem. När deniunga stjärnan i filmenianses vara inblandad iimordet kontaktar hennes fästmaniPoirot, för att fåihjälp att rentvå henne. Speltid: 47min Ljud: Dolby Digital 2.0 Bild: Fullframe 4:3 ................................................................................... Related Torrents
Sharing Widget |