Pan życia i śmierci - Lord of War *2005* DVDRip.XviD AC3 - ENG / Lektor PL (2005)

seeders: 4
leechers: 1
Added on April 16, 2013 by azjatyckiin Movies
Torrent verified.

Available in versions: 1080p720pBDRipHDRiPDVDDVDRipx264

Pan życia i śmierci - Lord of War *2005* DVDRip.XviD AC3 - ENG / Lektor PL (2005) (Size: 1.38 GB)
 Pan życia i śmierci - Lord of War (2005).avi1.37 GB
 sample.avi11 MB
 AT-TEAM old movie.jpg140.78 KB
 AT-TEAM.jpg36.66 KB
 READ Info.txt2.05 KB
 Upload by azjatycki aka FOXMASTER.txt121 bytes

Description

Gatunek: Dramat
Produkcja: Francja, Niemcy, USA
Premiera: 4 listopada 2005 (Polska) 16 września 2005 (świat)
Reżyseria: Andrew Niccol
Scenariusz: Andrew Niccol
Filmweb: http://www.filmweb.pl/Pan.Zycia.I.Smierci

Sample: http://www72.zippyshare.com/v/21825064/file.html

Storyline:
This film charts the rise and fall of Yuri Orlov, from his early days in the early 1980s in Little Odessa, selling guns to mobsters in his local neighbourhood, through to his ascension through the decade of excess and indulgence into the early 90s, where he forms a business partnership with an African warlord and his psychotic son. The film also charts his relationship through the years with his younger brother, his marriage to a famous model, his relentless pursuit by a determined federal agent and his inner demons that sway between his drive for success and the immorality of what he does.

Opis:
Jurij Orlow (Nicolas Cage) jest handlarzem bronią, gangsterem, który ma wiele twarzy i fałszywych tożsamości. Urodził się na Ukrainie, a dzięki podrobionym papierom o żydowskim pochodzeniu, wraz z rodzicami i bratem może cieszyć się urokami amerykańskiej demokracji i próbować realizować american dream. Zafascynowany strzelaniną między rywalizującymi rosyjskimi gangami, Jurij zostaje handlarzem bronią.

Obsada:
Nicolas Cage: Yuri Orlov
Bridget Moynahan: Ava Fontaine Orlov
Jared Leto: Vitaly Orlov
Shake Tukhmanyan: Irina Orlov
Jean-Pierre Nshanian: Anatoly Orlov

Dane techniczne:
Video kodek: XviD MPEG-4
Video bitrate: 1229 Kbps
Audio kodek: AC3, 6 kanałów (5:1)
Audio bitrate: 448 Kbps, 48000 Hz
Rozdzielczość: 720x304
FPS: 25.000
Czas trwania: 117 min.
Język: angielski / lektor PL

Torrent zawiera sample.

Screenshot:

Related Torrents

torrent name size seed leech

Sharing Widget

Download torrent
1.38 GB
seeders:4
leechers:1
Pan życia i śmierci - Lord of War *2005* DVDRip.XviD AC3 - ENG / Lektor PL (2005)

Trailer