Orup-Faktiskt-SE-2006-LzYseeders: 0
leechers: 1
Orup-Faktiskt-SE-2006-LzY (Size: 82.46 MB)
Description
LzY iS PROuD To PReSeNT iN HiGH QuALiTY:
▓░░░░░░░▓▓ ▓▓▓░░░░▓ ░░░░░░░░▓▓▓ ▓▓▓████████▓ ░░▓▓▓██████▓ ▓░░█████████▓ ▓██████████▓ ░░██████████▓ ░███████████░░ ▓██████████░ ░███████████▓ ░████████████░ ▓▓█████████░ ░░██████████▓ ▓░██████████▓▓ ▓░░█████░░░ ░▓███████▓▓▓ ▓▓░░█████░░░▓ ░░█████▓▓ ▓██████░▓ ░█████▓▓ ░██████▓▓ ▓▓█████░░ ▓█████▓ ░░█████▓▓ ░█████▓▓ ▓█████▓ ▓░░▓▓▓▓▓ ░██████▓ ░░█████▓ ░█████░ ░░░▓▓▓██████▓░ ░░█████░░ ▓█████▓▓ ░█████░ ░░░████████████░░ ░██████░▓▓█████░ ░█████░ ░███████████████▓ ░▓██████░█████░░ ░█████░ ░███████████████▓ ▓▓███████████░ ░█████░ ░████░▓▓▓███████▓ ░██████████▓▓ ░█████░ ▓▓▓▓▓░████░░▓▓██████▓▓ ░▓█████████▓ ░█████░ ░░███░░███▓░░███████░░ ▓▓███████▓▓ ░█████░ ░████▓████▓░███████░░ ▓███████░ ░█████░ ░████▓░███▓░██████▓▓░░░ ░░█████░░ ░█████░ ▓████▓▓▓░░░██████▓▓███░▓ ░█████░ ▓█████░ ▓████░ ▓▓██████░▓░████▓ ░█████░ ▓█████░ ▓████░▓▓▓██████░░▓█████▓ ▓█████░ ▓█████▓ ▓▓████▓▓░██████░░ ▓████░▓ ▓█████░ ▓█████▓▓▓▓░░█████▓▓██████░░ ░░████░ ▓█████░ ░▓▓████████████████▓██████░░░░░█████▓ ░▓▓█████▓▓▓▓ ▓██████████████████▓█████▓██████████▓ ░░██████████▓ ▓█████████████████░▓███████████████▓▓ ▓███████████▓ ▓░███████████▓▓▓▓▓░▓████LzY████████░ ▓███████████▓ ░░▓▓████▓▓░░▓▓▓░░██████████████████▓▓▓ ▓▓███████▓▓▓░ ░████████░ ░████████████MP3██████▓░ ░░████████░░ ░░███████░ ▓▓███████▓██████████████░░ ▓▓░██████████░▓ ▓▓██████░ ▓███████▓▓░█████▓▓▓░░░███░░░▓██████▓▓▓▓███▓ ▓██████░▓ ▓▓██████▓▓ ░░████░ ▓████▓░█████▓▓▓▓░████▓ ▓███████▓ ░███████░ ▓████░ ▓▓███▓▓███░░▓ ░░█████▓ ░███████▓ ▓▓███▓███░ ░████▓ ░░████░░██░░ ▓░░█████▓▓ ░███████░ ▓████▓███░ ░████▓ ▓▓█████░░░░░ ▓░██████░▓ ░███▓███░░▓███▓▓███▓ ░████▓ ▓▓█████▓░ ░▓▓█████▓▓░ ░███▓████░░███░░███▓▓ ░████░░░█████▓▓ ░██████▓▓░ ░███▓████░████░░████▓ ░███████████▓░ ▓█2006███▓▓ ░███▓▓███████░░░████░ ▓█████████░░▓ ▓█████████▓▓ ░███░░███████░ ░███▓░ ▓███████░░▓ ▓▓░░░░░▓███░ ▓███░░░█████▓░ ░███▓▓ ▓████▓▓▓▓ ▓▓███░ ▓███░ ░█████▓ ░░███▓▓▓ ▓████▓ ░░▓████░ ▓▓███░░░░███▓▓░░██████░▓▓████░░ ▓▓▓░░░░░██████▓ ░▓██████▓▓░▓▓▓▓░███████████████▓▓ ▓███████████▓▓▓ ▓████████▓ ░░▓██░░░░████████▓ ░▓█████████▓▓░ ▓▓█████▓▓▓ ▓▓▓░ ▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓ ▓▓▓░░░░░░░▓ ▓░░░░░▓ Orup-Faktiskt Ripper..............LzY Genre...............Pop Label...............Roxy Str.date............15.11.2006 Rls.date............16.11.2006 Encoder.............LAME v3.97 Bitrate.............VBRkbps Mode................Joint-Stereo Grabber.............AudioGrabber Source..............CDDA Size................89,9MB Time................44:53min Tracks..............11 01.måndag-fredag [03:48] 02.sjung halleluja och prisa gud [03:31] 03.tänk om jag dog i förrgår [04:12] 04.indiedrottning [03:53] 05.ett regnigt regn [04:02] 06.med dej i mina tankar [03:52] 07.någon måste gå [04:27] 08.kläderna du bär [04:01] 09.sibyllan [05:10] 10.någon måste ha lagt nåt i min drink [03:36] 11.du har så dålig smak, när det gäller män [04:21] 44:53 min 80,9 MB ''~`` ( o o ) +-----------------------.oooO--(_)--Oooo.-----------------------+ (| |) ((| |)) (((| GREETINGS to all our friends |))) ((((| and especially to |)))) *)((| AB - CTA - PiTch2004 - x3m |))<* ((((| and |)))) (((| our audiobook pals all over the world |))) ((| .oooO |)) (| ( ) Oooo. |) +-------------------------- (----( )-----------------tiger76-+ _) ) / (_/ +--------------------------------------------------------------------------+ | | | WaNTeD ! | | -------- | | Pre-Store / Promos / Advanced / Retail Albums | | U Know Where To Find Us !!! .... Or Dont U Even Try ! | | NICE BLONDS THAT LOVE FAT MIDDLEAGE MEN WOULD BE NICE ALSO ! | | ******** KEEP OUR RELEASES AWAY FROM P2P ******** | | | +--------------------------------------------------------------------------+ Related Torrents
Sharing Widget |