Moi afrikanskie priklu4eniya - Min sosters born i Afrika 2013 P HDRip avi RUS SWE

seeders: 6
leechers: 26
Added on March 24, 2014 by elleerrein Movies > Documentary
Torrent verified.



Moi afrikanskie priklu4eniya - Min sosters born i Afrika 2013 P HDRip avi RUS SWE (Size: 1.37 GB)
 Moi.afrikanskie.priklu4eniya.2013.P.HDRip.avi1.37 GB

Description



Title : My African Adventure Original title : Min sosters born i Afrika Year : 2013 Genre : Comedy, Adventure Directed by : Martin Mie Renard Starring : Peter Myugind, Mille Dinesen, Robert Hansen, Vibeke Hastrup, Ditte Hansen, Sebastian Kronby, Vicky Brooker, Lasse Guldberg Kamper, Frida Luna Roswall Mattson, Mathilde Høgh Kølben, Rumle Riisom film: Berg family embarks on a journey to Africa, something to help save endangered species. On their way to becoming terrible and ruthless poachers who do not like to interfere in their affairs. Issued : Denmark / Obel Film, Thura Film Length : 1:16:37 Translation: Professional (Polyphony) [NTV +] File Format : AVI ( XviD) Quality : HDRip Video : 1968 kb / s, 720x384 Audio : Russian: AC3, 192 kb / s (2 ch) / Danish: AC3, 384 kb / s (6 ch)

Sharing Widget


Download torrent
1.37 GB
seeders:6
leechers:26
Moi afrikanskie priklu4eniya - Min sosters born i Afrika 2013 P HDRip avi RUS SWE