Miriam Toews - De Familie Troutman, NL Ebook(epub)

seeders: 1
leechers: 0
Added on November 7, 2013 by Swapmasterin Books > Ebooks
Torrent verified.



Miriam Toews - De Familie Troutman, NL Ebook(epub) (Size: 325.43 KB)
 Familie Troutman, De - Miriam Toews.epub325.43 KB

Description

Miriam Toews - De familie Troutman, NL Ebook(epub)







Auteur: Miriam Troutman

Pagina's: 239

Uitgever: Nieuw Amsterdam

jaar van uitgifte: 2008

genre: Roman



Beschrijving

Tja, alles was dus aan diggelen gevallen. Een paar weken geleden werd ik midden in de nacht collect gebeld door

Thebes, mijn nichtje, die me vroeg of ik alsjeblieft kon terugkomen om haar te helpen met Min. Ze zei dat ze had

geprobeerd om voor alles en iedereen te zorgen, maar dat het niet meer ging. Min was gestrand in haar bed,

verslaafd aan blauwe torpedo s en er heilig van overtuigd dat ze werd omsingeld door een miljoen zilverkleurige

auto s (ik begreep ook niet wat Thebes bedoelde), Logan had problemen op school, had iets te maken met de

verontrustende verhalen die hij schreef, Thebes deed als zijn rector belde net of zij Min was, het huis was

langzaam maar zeker aan het instorten, de wind had de hor van de achterdeur geblazen, een familie agressieve

muizen had zich achter de piano genesteld, de buren waren over de zeik omdat er dag en nacht luiken in hun tuin

werden gegooid (ook weer verwarrend, had ook met Logan te maken)... om kort te gaan, alles was uit de hand

gelopen. En Thebes is nog maar elf.



Welkom in de Troutman-familie: de impulsieve Hattie is net gedumpt door haar Franse vriendje; haar zus Min gaat

door een diep dal, en haar twee kinderen, Logan en Thebes, praten respectievelijk niet en veel te veel.

Wanneer Hattie een alarmerend telefoontje krijgt van de elfjarige Thebes is de beslissing om naar Canada terug te

keren snel genomen. Bij aankomst wordt Hatties zus naar een psychiatrische instelling gebracht en krijgt zij

onverwacht de verantwoordelijkheid over haar neef en nichtje. In een impuls komt ze met het plan de vader van

de kinderen te gaan zoeken, met wie ze al jaren geen contact meer hebben. Met wat vage aanwijzingen op zak,

een knutselvoorraad, een koptelefoon, veel eten, met hoop en een schietgebedje gaan ze gedrieën in een oud bestelbusje op pad.



Een tragikomische roman die doet denken aan het beste werk van Roddy Doyle



meer details over het boek vindt u hier

Sharing Widget


Download torrent
325.43 KB
seeders:1
leechers:0
Miriam Toews - De Familie Troutman, NL Ebook(epub)