Met De Deur In Huis S01E01 FLEMISH 720p HDTV x264-SPAROOD

seeders: 7
leechers: 5
Added on January 8, 2015 by Lone_Wolfin TV
Torrent verified.



Met De Deur In Huis S01E01 FLEMISH 720p HDTV x264-SPAROOD (Size: 939.79 MB)
 Read Me - I said read me don't just throw me away - :(.txt1.56 KB
 sparood-met.de.deur.in.huis.s01e01.mkv939.79 MB
 sparood-met.de.deur.in.huis.s01e01.nfo8.15 KB

Description

Vanaf 7 januari stuurt host Chris Van den Durpel elke woensdag om 21.20 uur zijn vliegende reporters naar alle hoeken van het land om per aflevering de huizen van drie BV's een bezoek te brengen. Kamiel Spiessens, Firmin Crets, Snelle Eddy, Jimmy B, Ronny King en Suzanne de kuisvrouw vallen met de deur in huis bij tientallen bekende Vlamingen en vergeten er hun voeten te vegen. Ze snuisteren ongegeneerd in lades, snuffelen in kasten, onderwerpen elke kamer aan een grondige inspectie en eten de frigo leeg.

Het resultaat zijn grappige filmpjes vol duidelijke en minder duidelijke aanwijzingen over wie de huiseigenaar zou kunnen zijn. Halfweg maakt Chris Van den Durpel de identiteit van de bewoner bekend aan de kijker en het studiopubliek, waarop een driekoppig BV-panel gerichte vragen stelt om de identiteit van de drie gastvrije huiseigenaars te raden. Voor het publiek is een actieve rol weggelegd want zij geven een dosis applaus die evenredig is met de juistheid van de gestelde vragen. Op die manier weet het BV-panel of ze 'warm of koud' zitten.

Slagen ze in hun missie? En blijven de eigenaars die straks over de vloer komen lachen als zij voor het oog van kijkend Vlaanderen te zien krijgen wat er zich in hun huis heeft afgespeeld?


Related Torrents

torrent name size seed leech

Sharing Widget


Download torrent
939.79 MB
seeders:7
leechers:5
Met De Deur In Huis S01E01 FLEMISH 720p HDTV x264-SPAROOD

Screenshots


Met De Deur In Huis S01E01 FLEMISH 720p HDTV x264-SPAROOD screenshot

All Comments

hartelijk bedankt voor deze aflevering