Mary Stewart - Merlijn 01 - De kristallen grot, NL Ebook

seeders: 23
leechers: 1
Added on January 11, 2014 by Swapmasterin Books > Ebooks
Torrent verified.



Mary Stewart - Merlijn 01 - De kristallen grot, NL Ebook (Size: 795.76 KB)
 Merlijn 01 - De Kristallen Grot - Stewart, Mary.epub795.76 KB

Description

Mary Stewart - Merlijn 01 - De kristallen grot, NL Ebook(epub)







Mary Florence Elinor Stewart (Sunderland, 17 september 1916) is een Engels schrijfster,

voornamelijk bekend voor de serie The Merlin Chronicles.



Wilt u meer weten over Mary Stewart kijk dan HIER







Auteur: Mary Stewart

Pagina's: ***

Uitgever: Het spectrum

jaar van uitgifte: 1973

genre: Roman



Beschrijving

In De kristallen grot, het eerste deel van een serie over het leven van de legendarische ziener en tovenaar Merlijn,

wordt de lezer binnengeleid in de tumultueuze en geheimzinnige sfeer van het Brittanië van de vijfde eeuw.

Wie was Merlijn? Was de vermaarde tovenaar van Camelot en het hof van koning Arthur echt een sinister, almachtig

wezen uit een andere wereld? Was hij werkelijk een prins der duisternis?

Of was hij een man met de gevoelens en passies van iedere sterveling? Een man van buitengewone intelligentie en

uitzonderlijke gaven?

Waarom werd hij zo gevreesd? Hoe kwam hij aan de occulte krachten? Waarom was de kristallen grot zo belangrijk

voor hem?

Dit is het verhaal van deze magiër en van zijn visie, die licht bracht in het door twistende koninkrijken verscheurde

Brittanië. Het is de geschiedenis van een geniaal man die gedreven werd door krachten waarvan hij slechts

geleidelijk aan bewust werd.



meer details over het boek vindt u hier

Sharing Widget


Download torrent
795.76 KB
seeders:23
leechers:1
Mary Stewart - Merlijn 01 - De kristallen grot, NL Ebook

All Comments

Heel erg bedankt voor deze upload. Dit is een van de mooiste boekenseries, die ik ooit gelezen heb en ik ben blij, dat ik hem nu kan lezen en herlezen, zovaak ik wil.
Geniet er van.