Mamma Mia.DVDrip.AC3-5.1.Norsk tekst.Ripp Robbanseeders: 3
leechers: 0
Mamma Mia.DVDrip.AC3-5.1.Norsk tekst.Ripp Robban (Size: 1.52 GB)
Description
Den storslagne filmmusikalen Mamma Mia! bygger på sceneoppsetningen og kjempesuksessen med samme navn. Denne gledesfylte og storslåtte filmen byr på, foruten fengende ABBA-låter, flotte dansescener og en stjernespekket rollebesetning. Sophie (Amanda Seyfried) skal gifte seg og er på jakt etter faren sin før den store dagen. Det er bare ett problem - hun er ikke helt sikker på hvem han er. Etter å ha lest morens (Meryl Streep) gamle dagbøker i all hemmelighet, oppdager hun at han er av morens tre tidligere kjærester. Selv om at hun vet at moren ville være i mot det, inviterer hun alle tre. Sophie prøver desperat å skjule dem for moren, men det går ikke lang tid før hemmeligheten kommer for en dag og moroa starter.
Skuespillere Stellan Skarsgård, Colin Firth, Pierce Brosnan, Meryl Streep, Julie Walters, Christine Baranski, Dominic Cooper, Amanda Seyfried Regissør Phyllida Lloyd Originaltittel Mamma Mia! Varighet DVD: 1 tim 44 min Blu-ray: 1 tim 48 min Allmänt Fullständigt namn : D:DownloadsSeedingMamma Mia.DVDrip.AC3-5.1.Norsk tekst.Ripp RobbanMamma Mia.DVDrip.AC3-5.1.Norsk tekst.Ripp Robban.avi Format : AVI Format/ : Audio Video Interleave Format_Profile : OpenDML Filstorlek : 1,52 GiB Duration/String : 1 h 44 min Generell Bitrate : 2 092 Kbps Skrivande applikation : Lavf52.78.4 Video ID : 0 Format : MPEG-4 Visual Format_Profile : Advanced Simple@L5 Format_Settings_BVOP/String : Ja Format_Settings_QPel/String : Nej Format_Settings_GMC/String : 0 warppoint Format_Settings_Matrix/String : Default (H.263) CodecID : XVID / : XviD Duration/String : 1 h 44 min Bitrate : 1 696 Kbps Bredd : 720 pixlar Höjd : 302 pixlar Bildförhållande : 2,35:1 Bildhastighet (Frame rate) : 25,000 fps ColorSpace : YUV ChromaSubsampling : 4:2:0 BitDepth/String : 8 bits Bits/(Pixel*Frame) : 0.312 StreamSize/String : 1,23 GiB (81%) Skrivande bibliotek : XviD 1.2.1 (UTC 2008-12-04) Audio ID : 1 Format : AC-3 Format/ : Audio Coding 3 Format_Settings_ModeExtension : CM (complete main) CodecID : 2000 Duration/String : 1 h 44 min Bitrate : 384 Kbps Kanal(er) : 6 kanaler Kanalplatser : Front: L C R, Side: L R, LFE Samplingstakt : 48,0 KHz BitDepth/String : 16 bits StreamSize/String : 286 MiB (18%) Interleave_Duration/String : 32 ms (0.80 video frames) Interleave_Preload/String : 32 ms Sharing WidgetTrailer |