Mafiaen - Det er osse mig (1974) DVDrip x264 - ZeroLossseeders: 2
leechers: 0
Available in versions: DVDRip
Mafiaen - Det er osse mig (1974) DVDrip x264 - ZeroLoss (Size: 954.18 MB)
DescriptionDet var filmsucces'en Mig Of Mafiaen, der skabte stor- og charmesvindleren Viktor "Viffer" Hansen (Dirch Passer). I denne film er han faldet så godt til som medlem af den italienske mafia, at selveste "godfather" Don Luigi (Freddy Albeck) vil have ham gift med sin yndlingsdatter, Donna Elvira (Jytte Abildstrøm). Elvira har en skønhed og en stemmepragt, der ka' få en mand til at stikke af hjemmefra - uden aftensmad. - Og det gør Viffer! - Hjem til København hvor han flux sælger Rundetårn og "Frk. Fyn" til en oliesheik. En sådan "handel" ka' kun la' sig gøre, hvis man er medlem af mafiaen. Det vil Viffer ikke være mer', så han må betale. Enten Donna Elvira - for livstid, eller dø - for livstid, eller 10 millioner dollars! På Valdes (Preben Kas) kirkeblads- og pengeseddeltrykkeri finder Viffer en løsning. - Alt imens huse, biler, folk og andet løsøre bortsprænges ad libitum. Endnu engang skrev Lise Nørgaard manuskriptet, og pressen bemærkede: "... man morer sig længe efter, man er kommet hjem". Format : Matroska Format version : Version 1 File size : 954 MiB Duration : 1h 31mn Overall bit rate mode : Variable Overall bit rate : 1 456 Kbps Writing application : DivXMKVMux 3.7.0.0073 Writing library : libDivXMediaFormat 3.7.0.0073 Video ID : 1 Format : AVC Format/Info : Advanced Video Codec Format profile : High@L4.0 Format settings, CABAC : Yes Format settings, ReFrames : 3 frames Codec ID : V_MPEG4/ISO/AVC Duration : 1h 31mn Bit rate mode : Variable Maximum bit rate : 20.0 Mbps Width : 1 024 pixels Height : 768 pixels Display aspect ratio : 4:3 Frame rate mode : Constant Frame rate : 25.000 fps Standard : PAL Color space : YUV Chroma subsampling : 4:2:0 Bit depth : 8 bits Scan type : Progressive Language : Danish Default : Yes Forced : No Color primaries : BT.709 Transfer characteristics : BT.709 Matrix coefficients : BT.709 Audio ID : 2 Format : AAC Format/Info : Advanced Audio Codec Format profile : LC Codec ID : A_AAC Duration : 1h 31mn Channel(s) : 2 channels Channel positions : Front: L R Sampling rate : 44.1 KHz Compression mode : Lossy Language : Danish Default : Yes Forced : No Sharing Widget |