Luftslottet som sprengtes.DVDripAC3-5.1.Nor.Txt.Rippet av Robbanseeders: 0
leechers: 1
Luftslottet som sprengtes.DVDripAC3-5.1.Nor.Txt.Rippet av Robban (Size: 1.93 GB)
Description
Lisbeth Salander har overlevd et skudd i hodet, men etter hvert som sannheten om hennes fortid kommer frem, avsløres en sammensvergelse på aller høyeste hold. Alle jakter på alle - men ingen kan stanse Salander og Mikael Blomkvists jakt på rettferdighet! Endelig kommer avslutningen på Stieg Larssons ekstremt populære og åndeløst spennende Millennium-trilogi. Samtlige skjeletter skal ut av skapet, når Blomkvist og Salander møtes for aller siste gang!
Skuespillere Lena Endre, Michael Nyqvist, Magnus Krepper, Per Oscarsson, Jacob Ericksson, Annika Hallin, Sofia Ledarp, Agnes Kittelsen, Noomi Rapace Regissør Daniel Alfredson Originaltittel Millennium - Luftslottet som sprängdes Varighet DVD: 2 tim 21 min Allmänt Fullständigt namn : D:DownloadsSeedingLuftslottet som sprengtes.DVDripAC3-5.1.Nor.Txt.Rippet av RobbanLuftslottet som sprengtes.DVDripAC3-5.1.Nor.Txt.Rippet av Robban.avi Format : AVI Format/ : Audio Video Interleave Format_Profile : OpenDML Filstorlek : 1,93 GiB Duration/String : 2 h 20 min Generell Bitrate : 1 956 Kbps Skrivande applikation : Lavf52.78.4 Video ID : 0 Format : MPEG-4 Visual Format_Profile : Advanced Simple@L5 Format_Settings_BVOP/String : Ja Format_Settings_QPel/String : Nej Format_Settings_GMC/String : 0 warppoint Format_Settings_Matrix/String : Default (H.263) CodecID : XVID / : XviD Duration/String : 2 h 20 min Bitrate : 1 497 Kbps Bredd : 720 pixlar Höjd : 404 pixlar Bildförhållande : 16:9 Bildhastighet (Frame rate) : 25,000 fps ColorSpace : YUV ChromaSubsampling : 4:2:0 BitDepth/String : 8 bits Bits/(Pixel*Frame) : 0.206 StreamSize/String : 1,47 GiB (77%) Skrivande bibliotek : XviD 1.2.1 (UTC 2008-12-04) Audio ID : 1 Format : AC-3 Format/ : Audio Coding 3 Format_Settings_ModeExtension : CM (complete main) CodecID : 2000 Duration/String : 1 h 13 min Bitrate : 448 Kbps Kanal(er) : 6 kanaler Kanalplatser : Front: L C R, Side: L R, LFE Samplingstakt : 48,0 KHz BitDepth/String : 16 bits StreamSize/String : 236 MiB (12%) Interleave_Duration/String : 61 ms (1.53 video frames) Interleave_Preload/String : 32 ms Sharing WidgetTrailer |