Louise Voss - Ben jij mijn moeder, NL Ebook

seeders: 14
leechers: 1
Added on March 16, 2014 by Swapmasterin Books > Ebooks
Torrent verified.



Louise Voss - Ben jij mijn moeder, NL Ebook (Size: 685.58 KB)
 Louise Voss - Ben jij mijn moeder.epub685.58 KB

Description

Louise Voss - Ben jij mijn moeder, NL Ebook







Auteur: Louise Voss

Pagina's: 344

Uitgever: Muntinga pockets

jaar van uitgifte: 2006

genre: Roman

ISBN10 9041761543

ISBN13 9789041761545



Beschrijving

Hoewel ze geadopteerd is, heeft Emma zich als kind nooit anders´ gevoeld. De geboorte van Stella, de echte dochter

van haar ouders, bracht daar geen verandering in. Tien jaar daarna overleden hun ouders bij een verkeersongeluk en

Emma, die toen negentien was en eigenlijk had moeten genieten van het leven, nam de zorg voor Stella op zich.

Nu is het weer tien jaar later en Stella begint vol zelfvertrouwen aan een studie. Ze heeft haar grote zus niet meer zo

nodig als vroeger. Emma heeft het druk genoeg met haar werk en haar onweerstaanbare, doch onbetrouwbare

vriend, maar mist toch wat in haar leven. Na een bijzondere ontmoeting met een zwerver besluit ze haar echte

moeder op te sporen, iets wat ze steeds heeft uitgesteld.

Jarenlang had ze aan Stella het kinderboekje Ben jij mijn moeder? voorgelezen, over een vogeltje dat zijn moeder

zoekt, en dat zinnetje krijgt voor haar nu een speciale lading. Emma´s zoektocht verloopt niet gladjes. Bovendien ziet

ze gaandeweg in dat ze eigenlijk vooral op zoek is naar haar eigen identiteit. Ze is dochter, vriendin, zus en

surrogaatmoeder geweest, maar wie of wat is ze eigenlijk zelf? Emma doet ontroerende ontdekkingen, over zichzelf,

over haar echte ouders, maar ook over haar adoptiefouders.



Louise Voss is schrijfster. Met haar man en dochter woont ze in Londen.



meer details over het boek vindt u hier



Met dank aan de originele poster

Related Torrents

torrent name size seed leech

Sharing Widget


Download torrent
685.58 KB
seeders:14
leechers:1
Louise Voss - Ben jij mijn moeder, NL Ebook