Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring Extended XviD Edit

seeders: 3
leechers: 3
Added on April 29, 2007 by in Movies
Torrent verified.



Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring Extended XviD Edit (Size: 5.8 GB)
 Lord of the Rings.CD01.avi699.92 MB
 Lord of the Rings.CD02.avi699.93 MB
 Sagan om Ringen .CD01.avi699.89 MB
 Sagan om Ringen .CD02.avi699.73 MB
 Sagan om Ringen omslag 1.jpg396.48 KB
 Sagan om Ringen omslag 2.jpg180.28 KB

Description

Svensk Titel: Sagan om Ringen: Härskarringen ? Special Extended DVD Edition

Speltid: 2tim 58min

Genre: ─ventyr, Action, Drama

Extra: Två omslag



Lord of the Rings:



Sagan om Ringen berättar historien om den unge hoben Frodo, som ärver en tillsynes oskyldig, men magisk ring av sin kusin Bilbo. Frodo får snart veta att dess ursprunglige skapare, den onde trollkarlen Sauron, desperat letar efter ringen. Den lilla tingesten gömmer mäktiga onda krafter som kan göra det möjligt för Sauron att förslava innevånarna i landet Midgård. Det finns bara en utväg ? att förstöra ringen i Domedagsklyftan. Ett litet utvalt sällskap om nio med hoben Frodo i spetsen ger sig iväg på det ödesdigra uppdraget. Det blir en vandring fylld av äventyr och fasor.



Extended Edition:



Istället för att använda sig av originella borttagna scener, har Peter Jackson och John Gilbert noga utvecklat material som de förenat med filmen och sedan finslipat så att scenerna håller samma standard som resten av filmen ? specialeffekterna gjordes klara, dialogerna spelades in och ljudeffekter skapades. Resultatet är en unik chans för alla Sagan om Ringen fans att se en älskad värld få ytterligare liv och för nya fans att få chansen att bli förtrollade och hänförda.



Extramatrialet:



En videodagbok fördes under hela filminspelningen. Varje del av teamet videofilmade så mycket de kunde, från tidiga planeringsmöten till jakten efter inspelningsplatser och uppbyggnaden av Sagan om Ringen världen. Timmar av intervjuer gjordes speciellt för denna Xvid-utgåva och omfattar varje del av teamet som har något med filmen att göra. Alla skådespelare som filmteam, deltog med sin tid, sina resurser och minnen till denna unika Xvidutgåva.



* A Day in the Life of a Hobbit- 13min

* Big Atures - 16min

* Cameras in Middle Earth- 49min

* Digital Grading - 12min

* Designing Middle Earth ? 41min

* Editorial: Assembling an Epic - 13min

* Extramaterials Meny

* From Book to Script - 20min

* Film kapitel Meny

* J.R.R. Tolkien Creator of Middle Earth - 22min

* Kostym Design - 12min

* Storyboards and Pre-Viz - 13min

* Scale - 16min

* The Road Goes Ever On - 7min

* The Soundscapes of Middle Earth - 13min

* The Music of Middle Earth - 13min

* The Fellowship of the Cast- 35min

* Weta Workshop - 43min

* Weta Digital - 25min



╓ver 6 timmar extramaterial!



Medverkande: Elijah Wood, Ian McKellen, Liv Tyler, Viggo Mortensen, Sean Astin, Cate Blanchett, John Rhys Davies, Billy Boyd, Dominic Monaghan, Orlando Bloom, Christopher Lee, Hugo Weaving med flera





DVDRippat av A.V.O. för TankaFett ? Box Set

Related Torrents

torrent name size seed leech

Sharing Widget


Download torrent
5.8 GB
seeders:3
leechers:3
Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring Extended XviD Edit

Trailer