Latino Summer 2011 - Greenstreetseeders: 1
leechers: 0
Latino Summer 2011 - Greenstreet (Size: 343.35 MB)
Description
1. On The Floor-Jennifer Lopez
2. We No Speak Americano-Yolanda Be Cool Vs DCup 3. She Bangs-Ricky Martin 4. Whenever, Wherever-Shakira 5. Hot-Inna 6. Rhythm Gonna Get You-Gloria Estefan & Miami Sound Machine 7. Copacabana (At The Copa)-Barry Manilow 8. All Night Long (All Night)-Lionel Richie 9. Hey Sexy Lady-Shaggy Feat. Brian & Tony Gold 10. Mambo Italiano-Shaft 11. Macarena-Los Del Rios 12. (Mucho Mambo) Sway-Shaft 13. La Bamba-Los Lobas 14. Bamboleo-Gipsy Kings 15. Ran Kan Kan-Tito Puente 16. Carnaval 2010-Dario G 17. Maria Maria-Santana Feat. The Product G&B 18. You Promised Me-In-Grid 19. Miss California-Dante Thomas 20. La Camisa Negra-Juanes 21. Coco Jamboo-Mr President Disc Two 1. Stereo Love-Edward Maya & Vika Jigulina 2. Alejandro-Lady Gaga 3. Bailamos-Enrique Iglesias 4. Sway-The Pussycat Dolls 5. Te Amo-Rihanna 6. Mambo No.5 (A Little Bit Of...)-Lou Bega 7. Let's Get Loud-Jennifer Lopez 8. Rhythm Of The Night-Debarge 9. Guantanamera-Wyclef Jean 10. Quando Quando Quando-Connie Francis 11. Guaglione-Perez Prado And His Orchestra 12. Soul Bossa Nova-Quincy Jones & His Orchestra 13. Spanish Eyes-Engelbert Humperdinck 14. Samba Pa Ti-Santana 15. Mambo-Helena Paparizou 16. Inside Out-Imelda May 17. Annie, I'm Not Your Daddy-Kid Creole 18. Me Rio De Ti-Gloria Trevi 19. Mas Que Nada-Sergio Mendes Feat. The Black Eyed Peas 20. Don't Let Me Be Misunderstood-Santa Esmeralda Feat. Leroy Gomez 21. Nah Neh Nah-Vaya Con Dios Vs Rico Bernasconi Sharing Widget |