Jungle Book 2 NL gesproken

seeders: 0
leechers: 0
Added on March 17, 2014 by tommy20395in Movies
Torrent verified.


Available in versions: 1080p720pHDRiPDVDRipTVRip

Jungle Book 2 NL gesproken (Size: 3.26 GB)
 VTS_01_3.vob1023.97 MB
 VTS_01_2.vob1023.97 MB
 VTS_01_1.vob1023.97 MB
 VTS_01_4.vob261.12 MB
 VIDEO_TS.vob58 KB
 VTS_01_0.vob58 KB
 VTS_01_0.ifo54 KB
 VTS_01_0.bup54 KB
 VIDEO_TS.ifo12 KB
 VIDEO_TS.bup12 KB

Description

Dit is mijn tweede torrent.

Ik ben van plan om jullie nog veel meer te brengen!
Alles in hoge kwaliteit natuurlijk!

Je kunt ook een mailtje sturen naar tommy20395@gmail.com voor ondertitelingen en/of films op aanvraag!

Bij deze presenteer ik jullie met volle trots Jungle Book 2 met Nederlands talige audio!

Beschrijving:

Het verhaal begint kort na de vorige film. Mowgli woont inmiddels door Shanti (het meisje dat hij aan het einde van de vorige film ontmoette) in het mensendorp bij het stamhoofd, de vrouw het stamhoofd en de kleine Ranjan. Mowgli mist zijn leven in de jungle van tijd tot tijd wel. Op zijn beurt mist Baloe Mowgli. Wanneer Baloe Mowgli op een dag bezoekt in het mensendorp, ontstaat er paniek en moeten Mowgli en Baloe vluchten. Shanti, die denkt dat Mowgli gevangen is door Baloe, volgt hem de jungle in.
In de jungle wordt Shanti bijna slachtoffer van Kaa, maar Ranjan kan haar op tijd redden. Ondertussen ontdekt Bagheera ook Mowgli’s verdwijning uit het mensendorp en probeert hem terug te vinden. Hij is niet de enige; Shere Khan is nog altijd uit op wraak en gaat ook op zoek naar Mowgli nu hij niet meer in het dorp is.
Shere Khan vindt Mowgli en achtervolgt hem een oude tempel in. Baloe laat Ranjan achter bij Bagheera en gaat met Shanti ook naar de tempel. Samen slagen ze erin Shere Khan te verslaan, waarna Mowgli, Shanti en Ranjan terugkeren naar het dorp. Maar nu mogen ze naar de jungle om samen weer plezier te maken.

Related Torrents

torrent name size seed leech

Sharing Widget


Download torrent
3.26 GB
seeders:0
leechers:0
Jungle Book 2 NL gesproken

Trailer