Insider tv3

seeders: 1
leechers: 0
Added on November 20, 2008 by in TV
Torrent verified.



Insider tv3 (Size: 350.47 MB)
 2h8055k.jpg59.69 KB
 Filmfix.jpg70.96 KB
 insider.s13e04-telefunken.avi350.03 MB
 Kolla denna.jpg19.38 KB
 SEED.gif303.44 KB

Description

Insider testar hur m??nga minuter det tar f??r en minder??rig ton??rstjej att bli kontaktad av pedofiler p?? internet. Dessutom tr??der den s?? kallade Alexandra-mannen fram ??ppet f??r f??rsta g??ngen i TV. En vanlig tisdagseftermiddag vid 18-tiden loggar vi in Stephanie, 22, som utger sig f??r att vara 13 ??r gammal. Hon skaffar sig en falsk identitet p?? ett av de popul??raste forumen f??r ungdomar, som samtidigt ??r ett av de popul??raste forumen bland Sveriges pedofiler. S?? gott som omedelbart ber m??n i olika ??ldrar henne att visa mer ??n bara ansiktet och inom n??gon minut onanerar flera ??ppet framf??r henne i webbkameran. N??r m??nnen onanerar byts Stephanie ut mot Insiders programledare Robert Aschberg, till pedofilernas stora f??rv??ning. Insider har tr??ffat den s?? kallade Alexandra-mannen, huvudman i ett av Sveriges st??rsta n??tsexm??l n??gonsin, f??r en ??ppenhj??rtig intervju. Han d??mdes till 10 ??rs f??ngelse och livstids utvisning f??r att ha kontaktat totalt 58 unga kvinnor. Genom att kalla sig Alexandra lurade han massor av unga flickor, n??gra s?? unga som 12 ??r, att ha sex med honom mot betalning. - Jag gillar ton??ringar och jag betalade dem, s??ger han idag. - Jag ??r knappast den f??rsta mannen i v??rldshistorien som har gjort det. Han erk??nner dessutom att han k??pt sex av sm??flickor, men anser att straffet han f??tt ??r alldeles f??r h??rt. - Jag har inte varit v??ldsam, s??ger han. Skum firma lurade adopterad kvinna Katarina ??r adopterad med r??tter i El Salvador. Hela hennes liv har hon undrat vad som h??nde i hennes barndom n??r hon hamnade i Sverige. F??r att unders??ka om det finns n??gra sp??r efter f??r??ldrarna i El Salvador v??nde hon sig till en firma, Epikur, som utger sig f??r att arbeta med efterforskning av adopterades biologiska f??r??ldrar. Katarina betalade de totalt 6000 kronor som Epikur beg??rde f??r att s??tta ig??ng. Men efter ett antal m??nader blev det uppenbart att inget h??nde p?? f??retaget. Katarina kontaktade f??retagets ledning och beg??rde ??terbetalning av pengarna, men d?? hade ledningen f??rsvunnit och f??retagets lokaler var igenbommade. Insiders reporter har f??tt kontakt med bolaget genom att utge sig f??r att vara adopterad. Mannen bakom bolaget f??r fr??gan om Epikur sysslar med att systematiskt lura k??nslom??ssigt s??rbara adopterade personer. Avsnitt 4 av 8.

Related Torrents

torrent name size seed leech

Sharing Widget


Download torrent
350.47 MB
seeders:1
leechers:0
Insider tv3