Indigo Bloome - Avalon-trilogie, NL Ebooks(ePub).DMT

seeders: 6
leechers: 2
Added on November 28, 2013 by Benzoziain Books > Ebooks
Torrent verified.



Indigo Bloome - Avalon-trilogie, NL Ebooks(ePub).DMT (Size: 4.16 MB)
 DMT NFO, Read before Playing.txt1.58 KB
 dmt4.png78.32 KB
 Indigo Bloome - 1. Speel met mij.epub2.49 MB
 Indigo Bloome - 2. Voel met mij.epub732.37 KB
 Indigo Bloome - 3. Kom met mij.epub828.35 KB
 jojo.png64.26 KB

Description

Indigo Bloome – Avalon-trilogie, NL Ebooks(ePub).DMT


Auteur: Indigo Bloome
Uitgever: Xander
Jaar van uitgifte: 2013
Genre: romans




Beschrijving
Dokter Alexandra Blake - getrouwd, twee kinderen en met een heel leuke baan - staat op het punt zich in
een gewaagd avontuur te storten. Als ze voor een serie belangrijke lezingen in Sydney is, komt ze haar
oude vlam Jeremy Quinn tegen met wie ze spannende herinneringen aan een turbulente studententijd
deelt. Gevaarlijk èn aantrekkelijk! Na een paar glazen champagne in zijn penthouse, stelt de nog even
onweerstaanbare Jeremy haar voor mee te doen aan een gewaagd, psychologisch en lichamelijk spel. Als
ze zich vervolgens helemaal aan hem overgeeft, liggen er ook andere gevaren op de loer. Ze komt terecht
in een wereld die extremer en veel gevaarlijker is dan zij ooit had kunnen vermoeden.




Beschrijving
Psychologe Alexandra Blake is door haar minnaar Jeremy Quinn in seksuele zin wakker gekust. Na een
erotische ontdekkingsreis is zij tot het uiterste verleid. Maar dan wordt ze in Londen op verdacht
professionele wijze ontvoerd en speelt ze ineens de hoofdrol in een gevaarlijk spel: haar ontvoerders
hopen namelijk met haar hulp de donkerste enigma's van de vrouwelijke seksualiteit te ontdekken. Ze kan
niet ontsnappen, maar weet ook niet zeker of ze dat wil. Hoe ver zal Alexandra gaan om haar verlangens
en nieuwsgierigheid te bevredigen? Gaat dit spel haar te ver, of is de hoofdprijs het spel misschien waard?




Beschrijving
Nu Alexandra eindelijk is herenigd met Jeremy wordt haar euforie besmet met angst om het welzijn van
haar kinderen. Ze wordt gedwongen om in te zien dat haar keuzes uit het verleden haar toekomst
bepalen. Zal Alexandra eindelijk ontdekken wat vrijheid werkelijk betekent?


Deze review wordt u aangeboden door

DUTCH MOVIE THEATER

Sharing Widget


Download torrent
4.16 MB
seeders:6
leechers:2
Indigo Bloome - Avalon-trilogie, NL Ebooks(ePub).DMT