Hjalp.Jag.Kan.Inte.Sluta.Fisa.SWESUB.PDTV.XviD-BoKKsseeders: 0
leechers: 1
Hjalp.Jag.Kan.Inte.Sluta.Fisa.SWESUB.PDTV.XviD-BoKKs (Size: 349.5 MB)
Description_ _ _ ___ __ __ ___ | |__ (_) | |_ ___ / __| / / / / _ | '_ | | | __| / __| __ V V / | __/ | |_) | | | | |_ __ |___/ _/_/ ___| |_.__/ |_| __| |___/ Hjalp.Jag.Kan.Inte.Sluta.Fisa.SWESUB.PDTV.XviD-BoKKs Sändningsdatum ...: 2008-08-25 Kanal.............: TV4 Speltid ..........: 43mn 24s Språk.............: Engelska med svensk undertext Källa.............: PDTV Video.............: XVID 983 kbps Audio ............: MP3 VBR 125 kbps Videoupplösning ..: 624x352 Filstorlek .......: 349,49 MB ██▓▒░▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄ Sammanfattning ▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄░▒▓██ Brittisk dokumentär från 2007. En person släpper väder normalt 15 gånger per dag, vilket är en del av livet och något de flesta föredrar att inte diskutera. Men för en del personer är gasbildningar ett stort problem. I den här dokumentären berättar personer vars liv nästan fördärvats på grund av extrema väderspänningar om sina problem. ██▓▒░▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄ Noteringar ▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄░▒▓██ prutt ██▓▒░▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄ Swebits.org ▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄░▒▓██ SwebitsTV har inget emot att våra releaser sprids vidare. Dock vill vi att ni sprider dem vidare oförändrad gentemot original-releasen. Denna release är skapad av SwebitsTV Sharing Widget |