Harry Potter and the Order of the Phoenix (2007) 1080p BRRip NL-ENG Gesproken - DJT

seeders: 1
leechers: 0
Added on May 6, 2015 by DJTommy99in Movies
Torrent verified.


Available in versions: 1080p720pBlu-RayHDRiPDVDDVDRip

Harry Potter and the Order of the Phoenix (2007) 1080p BRRip NL-ENG Gesproken - DJT (Size: 1.92 GB)
 Harry Potter and the Order of the Phoenix (2007) 1080p BRRip NL-ENG Gesproken - DJT.mkv1.92 GB
 ScreenShot (3).jpg88.61 KB
 ScreenShot (1).jpg86.33 KB
 ScreenShot (2).jpg67.16 KB
 Film description ENG-NL.txt1.07 KB

Description

straw poll: http://strawpoll.me/4100431 <-- neem even de tijd om deze straw poll in te vullen, het enigste wat het kost is een paar seconde van uw tijd! alvast bedankt. :)

krijg je de torrent niet binnen? doe dan een 'reseed request' of stuur mij even een mailtje en ik
zorg dat ie weer geseed wordt! :)

heb je de torrent liever in AVI? hier is een tutorial over hoe je binnen een paar minuutjes de MKV om kan zetten in een AVI, en dat ZONDER KWALITEITSVERLIES!
Download link tutorial: http://kickasstorrents.ee/hoe-zet-j...lies-tutorial-t10596587.html
YouTube link turorial: https://www.youtube.com/watch?v=dnGpEQlKF74

Nederlands (Dutch):

Hoi ik ben Tom, ik ben geen grote organisatie zoals DutchReleaseTeam
maar gewoon een jongen die houd van gamen en pizza en graag voor
entertainment wil zorgen! ALLE films die ik upload zijn in 720p en/of 1080p en zijn
MET nederlandse ondertitels/nederlands gesproken. heb je een vraag of een verzoek voor een
film die ik nog niet heb geupload? mail me dan via de site!
seed= lief maar hoeft niet natuurlijk :)

film beschrijving:
Harry wordt dit jaar opgehaald bij de Duffelingen door een groep tovenaars van de Orde van
de Phoenix, opgericht door Perkamentus, welke proberen Voldemorts plannen te dwarsbomen.
In het hoofdkwartier van de Orde blijkt al snel dat bijna niemand gelooft dat Voldemort is
teruggekeerd. Harry heeft tegenwoordig vreemde dromen over Voldemort, die misschien
wel eens echt zouden kunnen zijn... Uiteindelijk gaat Harry naar Zweinstein. Ook is er dit
keer weer een nieuwe lerares verweer tegen de zwarte kunsten. Maar deze is vreselijk en
leert de leerlingen helemaal niks. Hierdoor gaan Harry en zijn vrienden een geheim
genootschap oprichten, Perkamentus' leger. Dit genootschap van leerlingen leert van
Harry hoe ze zich moeten verdedigen. Aan het einde van het jaar krijgt Harry een droom over
zijn peetvader, Sirius Zwarts, die wordt gemarteld door Voldemort.

English (sort of):

Hi, my name is Tom, I am not a big organisation like YIFY or
DutchReleaseTeam but I am just a guy who likes gaming and pizza's
and I like to give you guys some entertainment! EVERY movies I upload
are in 720p/1080p and WITH Dutch subtitles or audio. Do you have a question or a movie
request? contact me on the website!
If you could seed for a while would be nice but it's not compulsory ofcourse

film description:
With their warning about Lord Voldemort's return scoffed at, Harry and Dumbledore are
targeted by the Wizard authorities as an authoritarian bureaucrat slowly seizes power at
Hogwarts.

File specs:
resolution: 1920x796
framerate: 24fps
AVG bitrate: 1991Kbps
file size: 1,92GB

Related Torrents

torrent name size seed leech

Sharing Widget


Download torrent
1.92 GB
seeders:1
leechers:0
Harry Potter and the Order of the Phoenix (2007) 1080p BRRip NL-ENG Gesproken - DJT

Trailer


Screenshots


Harry Potter and the Order of the Phoenix (2007) 1080p BRRip NL-ENG Gesproken - DJT screenshot
Harry Potter and the Order of the Phoenix (2007) 1080p BRRip NL-ENG Gesproken - DJT screenshot
Harry Potter and the Order of the Phoenix (2007) 1080p BRRip NL-ENG Gesproken - DJT screenshot