Gone Girl 2014 SWESUB 720p hdrip x264 ac3-314rseeders: 1
leechers: 0
Gone Girl 2014 SWESUB 720p hdrip x264 ac3-314r (Size: 2.89 GB)
DescriptionGONE GIRL - 2014 IMDB......................: 8,4/10 GENRE.....................: Drama | Mystery | Thriller Regi: David Fincher Skådespelare: Ben Affleck, Rosamund Pike, Neil Patrick Harris, Missi Pyle, Kim Dickens, Tyler Perry, Patrick Fugit, Casey Wilson, Emily Ratajkowski, Boyd Holbrook En thriller i regi av David Fincher baserad på Gillian Flynns bästsäljande roman med samma namn. På Nick och Amy Dunnes femte bröllopsdag anmäler Nick sin fru saknad. Polisens utredning och en massiv mediacirkus drar igång och Nicks bild av ett lyckligt äktenskap blir allt mindre trovärdig. Det dröjer inte länge innan hans lögner och underliga beteende får alla att ställa sig den obehagliga frågan… Har Nick Dunne mördat sin fru? FORMAT....................: MKV CODEC.....................: X264, 2400 kb/s AUDIO.....................: AC3, 5.1, 384 kb/s FILE SIZE.................: 2,89 GiB RESOLUTION................: 1280*720 FRAME RATE................: 23,976 fr/s LANGUAGE..................: English RUNTIME...................: 149 min SOURCE:...................: hdrip-CPG SUBTITLES.................: SWEDISH retail Hardcoded De versioner jag sett har varit ganska mörka. Jag har gjort mitt bästa att få den här ljusare. IMDB: http://www.imdb.com/title/tt2267998/ Related Torrents
Sharing Widget |