Goede Tijden Slechte Tijden REC S25E07 (09-09-2014) NL DutchTV.mp4

seeders: 1
leechers: 0
Added on September 6, 2014 by RonaldoNLin TV
Torrent verified.



Goede Tijden Slechte Tijden REC S25E07 (09-09-2014) NL DutchTV.mp4 (Size: 587.33 MB)
 Goede Tijden Slechte Tijden S25E07 (09-09-2014) NL DutchTV.mp4587.33 MB

Description

Kwaliteit is minder





Description
*************************************************************************************
Goede Tijden Slechte Tijden S25E07 (09-09-2014) NL DutchTV
*************************************************************************************
-------------------------------------------------------------------------------------
Episode Information
-------------------------------------------------------------------------------------
Maxime stelt voor een groot offer te brengen als haar dat dichter bij Vincent brengt. Nina gaat te ver als ze Vincent met een uitgewerkt reisplan verrast. Noud laat zich niet gebruiken als bemiddelaar.
-------------------------------------------------------------------------------------


Release Notes
-------------------------------------------------------------------------------------
Air Date.............: 09-09-2014
Runtime..............: 20:15
Size.................: 587 MB
-------------------------------------------------------------------------------------

Related Torrents

torrent name size seed leech

Sharing Widget


Download torrent
587.33 MB
seeders:1
leechers:0
Goede Tijden Slechte Tijden REC S25E07 (09-09-2014) NL DutchTV.mp4

All Comments

Ik vinddit hlemaal top!! super bedankt en ga vooral zo door
Ik ben het met je eens, en ja dit komt door dat het nog uitgezonden is. Ik upload dit gewoon omdat iemand het vroeg, betere versie komt gewoon weer op maandag/dinsdag.
Zou je standaard uitzendingen van GTST die nog moeten verschijnen op tv willen uploaden of is dat te veel gevraagd? Ik zou het in ieder geval héél erg waarderen!
Mag je gewoon vragen hoor

Misschien worden straks alle alveringen in HD, ook die nog moeten komen.
Wow, dat zou echt helemaal geweldig zijn!!