Gang Related S01E02 1080p HDTV NL Subs - BBT

seeders: 32
leechers: 7
Added on June 2, 2014 by BushBoB0in TV
Torrent verified.



Gang Related S01E02 1080p HDTV NL Subs - BBT (Size: 1.74 GB)
 Gang Related S01E02 1080p HDTV NL Subs - BBT.mkv1.74 GB

Description

image

Gang Related S01E02 1080p HDTV NL Subs - BBT


2013 - ..| 43 min |Action, Drama

Gang Related is een Amerikaanse drama serie van de zender FOX. De serie gaat in première in 2013.

Een bendelid moet infiltreren in de politie van San Fransisco en stijgt snel in rank, maar moet zijn verplichtingen tot zijn misdadigers familie zien te balanceren met een toenemend gevoel aan loyaliteit voor zijn nieuwe familie, de SFPD’s Gang Task Force.


image


File extension : Mkv
Afleveringen: 2
Audio: English
Subtitles: Dutch,English ( Instelbaar )
Category: Series
Source: HDTV 1080p
Genre: Action, Drama





Seed And Enjoy !

Related Torrents

torrent name size seed leech

Sharing Widget


Download torrent
1.74 GB
seeders:32
leechers:7
Gang Related S01E02 1080p HDTV NL Subs - BBT

All Comments

dank je
Hallo allemaal! Via deze weg zou ik heelll graag om hulp willen vragen.. Ik ben gek op series en verzamel ze dus ook. Ik krijg het alleen niet voor elkaar om de srt bestandjes bij de films te openen.. ik kijk avi of mkv (meestal van BBT) bestanden via een usb stick in de blurayspeler. Soms zitten daar srt bestanden bij en die download ik er dan natuurlijk bij,maar als ik ze samen wil openen doet hij het niet. Ik doe waarschijnlijk iets verkeerd maar ik heb geen idee wat loll Blond he? Ook te grote bestanden zijn niet te doen? Ik hoop dat er iemand zo lief is om dit uit te leggen? Ik dacht echt dat ik er pienter genoeg voor was,kan het dan ook niet uitstaan dat ik het niet voor elkaar krijg! Ik heb al diverse forum en hulpsites geprobeerd,maar krijg geen reactie helaas. Bij voorbaat bedankt! kelama3@hotmail.com
Thanx BB, weer helemaal perfect!!!!
Geeft een fout aan met converteren naar Mp4.
Eerste keer dat me dit overkomt.
Foutje in bestand???
wat een flauwekul man om hier een 2 te geven voor A/V en een thumbs down, aan de originele upload mankeert niets, dat het jou niet lukt om het origineel te converteren is geen reden om zo idioot te reageren.
Ach ik lig er niet wakker van,
je heb altijd wel een leeghoofd tussen zitten, die zelf een fout maak en het maar op een ander afschuiven
and happy we are!!!!!!