Galactica 1980 Real DVD RIPseeders: 0
leechers: 1
Galactica 1980 Real DVD RIP (Size: 3.33 GB)
Description
Galactic 1980 - 10 episodes
640x480 47 min Audio 192 kbps - English - without subtitles video 29 fps 122 kbps sample 24 bit Xvid For real fans, Real Dvdrip It is not what was shared up to now ........... WARNING .......... I never shared big like this Because my uploading capacity is 15 KB/s the maximum And I am not connected 24 hours a day Then it will be long to do the download. But the time will be rewarded by the quality. SHARE the maximum that it can, because I also have my download to do If possible, I will take the files for a friend that has great uploading capacity. Galactica 1980 - 10 episódios Para fãs de verdade. DVD rip de verdade . Não é o que se viu até agora por ai. ...........AVISO............. Nunca compartilhei nada tão grande assim Porque minha capacidade de upload é 15 KB/s o máximo E não fico conectado 24 horas por dia Então vai demorar para fazer o download. Mas o tempo será recompensado pela qualidade. COMPARTILHE o maximo que puder, porque eu tambem tenho meus downloads a fazer (Coisa dificil de pedir para brasileiros com as limitações que temos aqui, mas faça o possivel) As legendas que até agora tenho traduzido serão resincronizadas para esta versão e serão disponibilizadas no Feijó. Se der, levarei os arquivos para um amigo que tem grande capacidade de upload. Related Torrents
Sharing Widget |