Elizabeth Burton-Phillips - Mam, kun je me geld lenen, NL Ebook

seeders: 17
leechers: 2
Added on March 17, 2014 by Swapmasterin Books > Ebooks
Torrent verified.



Elizabeth Burton-Phillips - Mam, kun je me geld lenen, NL Ebook (Size: 189.52 KB)
 Mam, kun je me geld lenen-Elizabeth Burton-Phillips.epub189.52 KB

Description

Elizabeth Burton-Phillips - Mam, kun je me geld lenen?, NL Ebook







Auteur: Elizabeth Burton-Phillips

Pagina's: 255

Uitgever: House of Books

jaar van uitgifte: 2009

genre: Roman

ISBN10 9044322672

ISBN13 9789044322675



Beschrijving

Elizabeth Burton-Phillips, een Engelse lerares en huismoeder, wilde altijd het beste voor haar kinderen. Ze kon zich

niet voorstellen dat haar vrolijke tweelingzoons Simon en Nick drugs zouden gaan gebruiken. Ze is dan ook geschokt

als beide jongens op dertienjarige leeftijd worden geschorst van school omdat ze hasj roken. En dat is nog maar het begin.

De tweeling raakt verslaafd aan heroïne. Ze liegen, stelen, dealen, en doen alles om hun volgende 'hit' te kunnen

betalen. Dan, midden in de nacht, gebeurt waar Elizabeth altijd bang voor is geweest: de politie komt aan de deur

met de mededeling dat Nick dood is. Hij heeft zelfmoord gepleegd uit wanhoop om zijn verslaving.

Sindsdien heeft Elizabeth onvermoeibaar campagne gevoerd om ouders bewust te maken van de pijn en de gevaren

van drugs. Simon, haar overlevende tweelingzoon, nu drugsvrij, heeft zijn eigen bijdrage geleverd aan dit boek. Het

resultaat is een inspirerend en bijzonder ontroerend verhaal, dat elke lezer tot in het diepst van de ziel zal raken.



meer details over het boek vindt u hier



Met dank aan de originele poster

Sharing Widget


Download torrent
189.52 KB
seeders:17
leechers:2
Elizabeth Burton-Phillips - Mam, kun je me geld lenen, NL Ebook