Eastern Promises[2007]Eng.DvDrip.Swesub.NeRoZseeders: 0
leechers: 1
Eastern Promises[2007]Eng.DvDrip.Swesub.NeRoZ (Size: 917.18 MB)
Description
http://www.imdb.com/title/tt0765443/
..................................... Language: Eng Subs: Yes swesub inbedded in the file (inbränd svensk text) Genre: Crime | Drama | Mystery | Thriller Runtime:96 min User Rating: 7.9/10 (43,779 votes) Awards:Nominated for Oscar. Another 18 wins & 35 nominations MPAA:Rated R for strong brutal and bloody violence, some graphic sexuality, language and nudity. Video: XVID 640x360 25.00fps 1143Kbps Audio: MPEG Audio Layer 3 44100Hz stereo: 128Kbps [Audio 1] DvDrip by NeRoZ .................................................................................. Berättelse: Eastern Promises. En tonårig gravid flicka kommer in på ett sjukhus London. Hon dör och efterlämnar en liten dotter samt en dagbok på ryska. Barnmorskan Anna med ryskt påbrå vill översätta dagboken för att få veta mer om flickan och kunna komma i kontakt med hennes anhöriga. I sin jakt på översättningen kommer hon i kontakt med en man som äger en rysk restaurang som också är högkvarter för ryska maffian. Barnmorskan med ryska rötter spelas av Naomi Watts medan Viggo Mortensen spelar Nikolai, chaufför (torped) åt ryska maffian med siktet inställt på att nå toppen. Det blir en kollision mellan två skilda världar, den underjordiska maffians och en vanlig läkares, och en uppvisning i skådespeleri. I maffians stenhårda hierarki där ingen går säker, är det viktigt att iaktta för att överleva. Viggo storspelar med små medel och lyckas på detta väcka en enorm nyfikenhet kring den karaktär han gestaltar. Till och med i sekvensen där han fajtas naken mot två män med knivar. Eastern Promises är David Cronenbergs andra film i rad med Viggo Mortensen i huvudrollen. På många sätt påminner Mortensens karaktär om den i A History of Violence och även Cronenbergs sätt att berätta känns igen. Vi får inte veta mycket om vad som hänt tidigare utan kan bara ana. Flickans dagbok står för de enda tillbakablickarna. Berättartekniken blir som en naturlig förlängning av det minimala skådespel Viggo uppvisar. Jag gillar den här filmen mer än den förra. Mitt bland alla rykande grytor med borstj har Cronenberg slängt i några komiska kommentarer. Men framför allt är det är brutalt och spännande och Viggo är återigen kung. Missa inte! Plot Outline: A Russian teenager living in London who dies during childbirth leaves clues to a midwife in her journal that that could tie her child to a rape involving a violent Russian mob family. ................................................................................... Cast: Josef Altin ... Ekrem Mina E. Mina ... Azim Aleksandar Mikic ... Soyka (as Aleksander Mikic) Sarah-Jeanne Labrosse ... Tatiana (as Sarah Jeanne Labrosse) Lalita Ahmed ... Customer Badi Uzzaman ... Chemist Naomi Watts ... Anna Do▒a Croll ... Nurse (as Dona Croll) Raza Jaffrey ... Doctor Aziz Sinéad Cusack ... Helen (as Sinead Cusack) Jerzy Skolimowski ... Stepan Tatiana Maslany ... Tatiana (voice) Viggo Mortensen ... Nikolai Vincent Cassel ... Kirill Armin Mueller-Stahl ... Semyon .................................................................................. Enjoy&Seed! Related Torrents
Sharing WidgetTrailer |