Dokter Tinus [NL] - S04E02 - 480p WEBRip x265-HEVCseeders: 1
leechers: 3
Dokter Tinus [NL] - S04E02 - 480p WEBRip x265-HEVC (Size: 165.79 MB)
DescriptionDokter Tinus - Seizoen 4 - Aflevering 2 Orginele uitzenddatum: 28 september 2015 Lisa en Martinus hebben onenigheid over de opvoeding van Harry. Ken doet zijn best om zijn oude liefde Gemma voor zich terug te winnen. De conciërge van Lisa's school is in de war. Met gastrollen van Lieneke le Roux, Karien Noordhoff, Karlein Nolet, Kathenka Woudenberg, Maryn & Brennan Wilkes, Amy van den Broek en Harry Piekema (ja, die van de AH reclames!). ~~~~~~~ Media information Duration: 40:47 Size: 165.79 MB Resolution: 868 x 488 Aspect Ratio: 1.78 Container: MKV Video Frame Rate: PAL Video Codec: HEVC Bitrate: 568 kbps Bit Depth: 8 Chroma Subsampling: 4:2:0 Color Space: yuv Frame Rate: 24.917 fps Frame Rate Mode: cfr Audio Codec: AAC Channels: Stereo ^Ik denk dat het wellicht 2x mono is -- wanneer ik het afspeel met m'n headphones hoor ik hetzelfde aan beide kanten. Maar deze informatie geeft mijn mediaplayer :) Profile: he-aac / lc Sampling Rate: 44100 Hz ~~~~~~~ Ook perfect af te spelen op je tablet - getest op iPad mini met VLC. ~~~~~~~ Genoten van de aflevering? Overweeg dan de DVD te bestellen! Related Torrents
Sharing WidgetScreenshots |