De Slimste Mens Ter Wereld [S12E21]

seeders: 4
leechers: 2
Added on November 20, 2014 by Lone_Wolfin TV
Torrent verified.



De Slimste Mens Ter Wereld [S12E21] (Size: 275.01 MB)
 De.Slimste.Mens.Ter.Wereld.S12E21.mp4275 MB
 De.Slimste.Mens.Ter.Wereld.S12E21.nfo6.44 KB
 Read Me - I said read me don't just throw me away - :(.txt1.56 KB

Description

Seizoen 12 (14 oktober 2014 - 18 december 2014)

Nog even mag u Gilles De Coster aanspreken als Slimste Mens ter Wereld. Nog heel even, want vanaf 14 oktober gaat Erik Van Looy op zoek naar z’n opvolger. De messen worden alvast geslepen, de borsten natgemaakt: slechts één iemand kan de elfde Slimste Mens ter Wereld worden.

Wie net als vorig seizoen géén kans maakt op die titel is de ploeg van vaste juryleden: Philippe Geubels, Lieven Scheire en Bruno Vanden Broecke. Zij krijgen het gezelschap van Bart Cannaerts en Herman Brusselmans. Elke dag ziet u één van hen aan de jurydesk.


Related Torrents

torrent name size seed leech

Sharing Widget


Download torrent
275.01 MB
seeders:4
leechers:2
De Slimste Mens Ter Wereld [S12E21]

Screenshots


De Slimste Mens Ter Wereld [S12E21] screenshot
De Slimste Mens Ter Wereld [S12E21] screenshot

All Comments

Hartelijk dank Lone_Wolf!
Ik sluit mij aan bij 'peter1246'. Een kleine bijdrage per bank zou voor deze service en het plezier dat wij eraan beleven geen enkel probleem zijn - al snap ik dat dat niet kan - maar van bitcoins begrijpen wij geen snars.
Lone_Wolf, je bent een koning! Bedankt weer vanuit NL.
De 2de, en het is het gebaar wat telt. Je hebt omgerekend toch +-3 dagen meebetaald aan mijn seedbox dus mijn dank is zeer groot.

Is ook voor de andere anonieme schenking overigens, ook heel erg bedankt.
ik denk dat net als ik ook veel anderen wel een storting zouden willen doen Maar ik denk dat net als ik ook veel anderen geen idee hebben hoe bitcoins werkt.
heel hartelijk bedankt weer voor deze aflevering Weet iemand hoeveel afleveringen er van komen in totaal ?
Weet niet hoeveel het er in totaal zijn maar de laatste aflevering word 18/12 uitgezonden dus nog een maandje voor de laatste hier verschijnt.
heel vriendelijk bedankt