De Fabelachtige Reis van Oom Ernest.iso

seeders: 0
leechers: 0
Added on February 3, 2015 by CaptainRumin Games > PC
Torrent verified.



De Fabelachtige Reis van Oom Ernest.iso (Size: 603.27 MB)
 De Fabelachtige Reis van Oom Ernest.iso603.27 MB

Description

Een heel oud Windows/PC spel dat ik wonder boven wonder ergens vinden kon, en nu dus kan delen moet ieder die er in geintreseerd is.

natuurlijk heb ik niets mafs gedaan zoals virussen toevoegen, maar ik wil wel waarschuwen dat internet niet altijd lief is, dus geef mij niet de schuld mocht je iets vreemds krijgen van downloaden.

getest op Windows 95 Pro SP3 via een PC emulator (VMware Player), werkte, maar niet naar behoren. de foto camera die al vanaf het begin van het spel noodzakelijk is, wilden geen foto's maken die de speler gebruiken kon. en dus kwam ik niet verder. hopelijk iemand anders wel.

Ik ben momenteel de enige seeder, dus als je deze torrent download., kan het zijn dat hij niet meteen werkt. ik controleer te minste een keer per dag of er nieuwe downloader zijn, en als dat zo is ga ik seeden tot de download af is. wacht dus even met het verwijderen van deze torrent als hij niet meteen werkt.

Als je de download hebt afgerond, blijf dan als je blieft seeden! dan kunnen anderen het spel sneller downloaden!


Sharing Widget


Download torrent
603.27 MB
seeders:0
leechers:0
De Fabelachtige Reis van Oom Ernest.iso

Trailer


Screenshots


De Fabelachtige Reis van Oom Ernest.iso screenshot
De Fabelachtige Reis van Oom Ernest.iso screenshot