Cornelia Funke - Inkt trilogie, NL Ebooks(ePub).DMT

seeders: 14
leechers: 5
Added on August 17, 2013 by Benzoziain Books > Ebooks
Torrent verified.



Cornelia Funke - Inkt trilogie, NL Ebooks(ePub).DMT (Size: 6.28 MB)
 Cornelia Funke - 1. Hart van inkt.epub1.78 MB
 Cornelia Funke - 2. Web van inkt.epub2.36 MB
 Cornelia Funke - 3. Nacht van inkt.epub2 MB
 DMT NFO, Read before Playing.txt1.58 KB
 dmt4.png78.32 KB
 jojo.png64.26 KB

Description

Cornelia Funke – Inkt trilogie, NL Ebooks(ePub).DMT


Auteur: Cornelia Funke
Uitgever: Querido Kinderboek
Jaar van uitgifte: 2012
Genre: Kind & Jeugd




Beschrijving
Meggie is dol op verhalen en op boeken, net als haar vader Mo. Toch heeft Mo nooit iets willen
voorlezen, in al die lange jaren sinds Meggies moeder op een raadselachtige manier is verdwenen.

Op een nacht klopt er een vreemde figuur bij ze aan. Hij komt ze waarschuwen voor een
nietsontziende schurk die achter Mo aan zit, en achter een bijzonder boek dat Mo in handen heeft:
Hart van inkt. Meggie heeft dat boek nog nooit gezien.

Nu moet Mo zijn dochter wel zijn grote geheim vertellen, en haar uitleggen waarom hij nooit meer
wil voorlezen. Mo is in levensgevaar! Ze slaan op de vlucht, en dat is het begin van een uitzonderlijk
avontuur.




Beschrijving
Meggie las voor de honderdste keer de afscheidsbrief aan haar ouders: 'Liefste Mo! Lieve Resa! Maak
je alsjeblieft geen zorgen. Farid moet Stofvinger vinden om hem voor Basta te waarschuwen, en ik ga
met hem mee. Ik ben niet van plan om lang te blijven, ik wil alleen het Woud zonder Wegen zien en
de Spekvorst, de mooie Cosimo en misschien nog de Zwarte Prins met zijn beer. Ik wil de feeën
weerzien en de glasmannetjes en Fenoglio. Hij zal me ook terugschrijven. Jullie weten dat hij het kan.
Wees niet ongerust. Capricorno is er immers niet meer. Tot gauw, duizend kussen, Meggie'.




Beschrijving
In de wereld van inkt is Meggies vader een soort Robin Hood geworden. Meggie en haar moeder
kunnen alleen maar hulpeloos toekijken. Waren ze maar nooit naar die Wereld van inkt
teruggegaan...


Deze review wordt u aangeboden door

DUTCH MOVIE THEATER

Sharing Widget


Download torrent
6.28 MB
seeders:14
leechers:5
Cornelia Funke - Inkt trilogie, NL Ebooks(ePub).DMT

All Comments

dankjewel voor je up