Chambao Discographyseeders: 38
leechers: 5
Chambao Discography (Size: 2.75 GB)
Description
This is the complete Discography of Chambao.
Discografia de Chambao. -=============================================- ----------------------Audio-------------------- -=============================================- Artist: Various Album: Flamenco Chill Year: 2002 CD 1 1. Preludio 2. Media luna 3. Playas de Barbate 4. Luna de fiesta 5. Morente 6. Verde mar 7. Way to Alhambra 8. Southern Nights 9. No te pierdas 10. Zambra 11. Ten cuidado 12. Como el agua CD 2 1. Instinto humano 2. Mensaje 3. Guitarra G 4. Pasta pa la costa 5. Como el agua 6. Querido Metheny 7. Tu frialdad 8. Rio Mi±o 9. Luz 10. Ad Libitum 11. Making love on your side -=============================================- Artist: Chambao Album: Endorfinas en la Mente Year: 2004 1. Chambao 2. Lo Verβs 3. Desconocido 4. íAhø Estβs T˙! 5. Vida 6. Volando Voy 7. Los Muchachos de Mi Barrio 8. Mejor Me Quedo Aquø 9. Una de Tantas 10. As de Corazones 11. Olvidarme de Ti (Bulerøa) -=============================================- Artist: Chambao Album: Pokito a Poko Year: 2005 1. Mi Primo Juan 2. Pokito a Poko 3. Ulere 4. Camino Interior 5. Roe por La Escalera 6. Dibujo en el Aire 7. Como La Luz 8. Sue±o y Muero 9. Como lo Siento 10. Chicuelo 11. Te La Crteio Tu -=============================================- Artist: Chambao Album: Caminando 2001-2006 Year: 2006 CD 1 1. Playas De Barbate 2. Verde Mar 3. Instituto Humano 4. Chambao 5. Ahi Estas Tu 6. Los Muchachos De Mi Barrio 7. Mejor Me Quedo Aqui 8. Una De Tantas 9. As De Corazones 10. Mi Primo Juan 11. Pokito A Poko 12. Ulere 13. Roe Por La Escalera 14. Dibujo En El Aire 15. Sue±o Y Muero 16. Te La Creio Tu 17. Rosa Maria CD 2 1. Mi Primo Juan 2. Pokito A Poko 3. Uleré 4. Camino Interior 5. Roé Por La Escalera 6. Dibujo En El Aire 7. Como La Luz 8. Sue±o Y Muero 9. Como Lo Siento 10. Chicuelo 11. Te La Creøo T˙ 12. Rosa Maria 13. El Lengua 14. El Ying Y El Yang 15. Como El Agua 16. Tu Frialdad CD 3 DVDA Concert Rip -=============================================- Artist: Chambao Album: No Album, Live Performance Year: 2004 Concierto en Directo en Madrid, Abril 2004 -=============================================- -------------------- Video--------------------- -=============================================- Videos: Chambao - Sueno y Muero Chambao - Pokito A Poko Chambao - Ahi Estas Tu -=============================================- Live: Chambao Puro Concierto [DVD Rip] Chambao concierto TV [TV Rip] -=============================================- Please seed & enjoy ;) !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! If anyone has anything extra (e.g. live performances, concerts, bonus tracks, DVDs) please comment!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sharing Widget |
All Comments