Casper De Vries - Afrikaans Stand-Up Comedian

seeders: 0
leechers: 3
Added on November 26, 2011 by PlanK69in Movies
Torrent verified.



Casper De Vries - Afrikaans Stand-Up Comedian (Size: 9.43 GB)
 Casper de Vries - MONDIG - Part1.mpg729.98 MB
 Casper de Vries - MONDIG - Part3.mpg670.98 MB
 Casper de Vries - MONDIG - Part2.mpg58.75 MB
 Casper de Vries - Dimensie.avi709.05 MB
 Casper de Vries - Laat Daar Lag Wees.avi696.45 MB
 Casper de Vries - Laat Daar Lag Wees Episode 2.mpg600.15 MB
 Casper de Vries - Laat Daar Lag Wees Episode 3.mpg266.79 MB
 My Wereld Deel 2.mp41022.9 MB
 My Wereld Deel 1.avi991.39 MB
 Casper De Vries - Snaaks Genoeg.avi691.55 MB
 Casper De Vries - Walgwors.avi700 MB
 Casper de Vries - Wetter.avi703.69 MB
 Casper de Vries - Toet en Taal.avi206.89 MB
 Hospitale.mpg109.96 MB
 bloopers.avi105.34 MB
 Skets - Poesastertjie vs Dracula.avi94.9 MB
 Casper De Vries, Ruggaboes.mpg92.83 MB
 Casper - Montelle.avi82.12 MB
 Die Mammie.avi67.14 MB
 Skets - Do Re Mimi.avi61.38 MB
 Casper De Vries, Springbokjag.mpg60.96 MB
 Casper De Vries, Weermag.mpg58.14 MB
 Tolla Op die Grens.mpg54.97 MB
 Skets - FOK (Forensiese Ondersoek Kundiges).avi39.64 MB
 Skets - Regter Rudy.avi36.12 MB
 Skets - Doodgerus.avi34.62 MB
 Skets - Zing.avi34.02 MB
 Skets - Whek Verlang Na Jou.avi33.65 MB
 Skets - Irak In Iqak.avi33.47 MB
 Skets - Tuin Huis.avi33.17 MB
 Vadertjie Langbeen.avi32.27 MB
 Casper de vries - Liewe Heksie.avi30.63 MB
 Liewe Heksie.avi30.63 MB
 Casper - Nataniel.avi30.36 MB
 Skets - Misdaad Klas.avi30.33 MB
 Tolla en die Koning van die Diere.mpg28.13 MB
 Jan Spies, Rook in Kerk.mpg27.18 MB
 Skets - Vadertjie Langbeen.avi26.78 MB
 Casper de Vries - Stoot Vir Stoot.avi26.44 MB
 Skets - Kwela (Cut Grass).avi25.92 MB
 Skets - Vrees Fucktor.avi25.18 MB
 Casper De Vries, Hollanders.mpg24.52 MB

Description

A South African Stand-Up Comedian. Contains all his shows, a total of 10gig of comedy and many hours of laughter. All Casper's shows are in Afrikaans (Not English).

'n Suid Afrikaanse Stand-Up Comediant. Bevat al sy optreedinge, 'n totaal van 10gig van komeedie en baie ure se humor. Al Casper se optreedinge is in Afrikaans (Nie Engels nie).

Contains:

Casper de Vries - Mondig
Casper de Vries - Dimensie
Casper de Vries - Laat daar Lag Wees
Casper de Vries - My Wereld
Casper de Vries - Snaaks Genoeg
Casper de Vries - Walgwors
Casper de Vries - Wetter
and Many, Many more of Casper's previous skits and jokes..

Please, I urge you to SEED after you have downloaded it.. Thank you

Asseblief, Ek smeek U om te SEED nadat U dit af gelaai het.. Dankie

Uploader: PlanK69
Vanderbijlpark, South Africa

Sharing Widget


Download torrent
9.43 GB
seeders:0
leechers:3
Casper De Vries - Afrikaans Stand-Up Comedian

Screenshots


Casper De Vries - Afrikaans Stand-Up Comedian screenshot
Casper De Vries - Afrikaans Stand-Up Comedian screenshot
Casper De Vries - Afrikaans Stand-Up Comedian screenshot

All Comments

Hi. Daar is op 'n goeie dag 5-10 seeds online, maar dit val af na 0 toe as niemand hulle computers aan het nie natuurlik. Ek probeer om my computer aan te hou so baie as moontlik, maar wanneer ek by die werk is, dan sit ek hom af, want dit sal net onnodige sluitasie wees op die computer. Ek sal vir die volgende paar dae my PC sobiekie meer laat seed sodat jy die show kan kry, en ook kan seed. Wees net bewus, ek sit my seeding af as ek games speel, want anders het ek teveel ping. Groete
Right'o so.. Progress report.. I've uploaded about 40GB now.. I took 2 screenshots, a few days apart.. At the first screenshot, there is 57GB uploaded (Taken on 1Feb), and 4 current seeds. At the 2nd screenshot there is 78GB uploaded (Taken on 5Feb)and 5 current seeds, meaning that 2 people stopped seeding and 3 new ones were gained (Over the weekend, the seeds dropped to 2). So basically, we just gained 1 seed from last week, despite uploading about 40GB. Not good peeps.. Anyway, I will continue the upload at 200kb/s until I am happy that we aren't losing any more seeds, then I'll bump it up. That is all I have to report on for today, enjoy your day
Currently standing on 10 seeders, 15 leachers. Much better.
Ok so, I stopped uploading for 1year (I'm sure you noticed it).. The reason for doing that is that EVERYBODY just downloaded it and didn't seed.. I don't like that one-bit.. So, lets try again.. I will limit my upload to 200kb/s, if I see that people are working together and seeding, then I'll push it up to 1mb/s.. If I see people are still just downloading and running away, then I'll just delete the torrent.. Enjoy your day and if you want to donate, just message me, I can always use some extra funds.
Ok hoor hier mense.. Ek't gestop upload vir 1jaar nou al (Ek is seker julle het dit agter gekom).. Die rede daarvoor is dat foken ALMAL wat dit gedownload het, het net ge-hit&run.. Nou dit like ek niks nie.. So.. Kom ons probeer weer.. Ek gan weer my upload aan sit, teen 200kb/s dan kan ons sien hoe dit gaan.. As ek sien julle werk mooi saam, en upload saam met my, dan sal ek my upload op stoot na 1mb/s. As julle nie saam werk nie, dan delete ek net die torrent, maklik soos dit. Lekker dag, en message my as julle wil donate, ek kan altyd 'n geldtjie benut.
Ek het ongelukkig nie dit nie. Jy kan dit vind op youtube dink ek. Ek is opsoek na "Vark in hel" (Sy nuutste show), maar ekt dit nog nie kon kry deur my sources nie. Sal dit upload as ek dit kry.