Bridge of Spies 2015 SWESUB dvdscr xvid ac3-314rseeders: 1095
leechers: 211
Bridge of Spies 2015 SWESUB dvdscr xvid ac3-314r (Size: 2.04 GB)
Description___________________________________________________________________________________ BRIDGE OF SPIES (2015) Spionernas bro ___________________________________________________________________________________ HARDCODED SWEDISH SUBTITLES! IMDB........................: 7,8/10 GENRE.....................: Biography, Drama, Thriller I Steven Spielbergs senaste film spelar Tom Hanks advokaten James Donovan som på 60-talet hamnar mitt i kalla kriget när CIA ger honom i uppdrag att förhandla fram frigivningen av en tillfångatagen amerikansk pilot. Regissör: Steven Spielberg Manus: Matt Charman, Bröderna Coen Skådespelare: Tom Hanks, Mark Rylance, Alan Alda FORMAT..........................: AVI CODEC............................: XVID, 1786 kb/s AUDIO.............................: AC3 2.0, 256 kb/s FILE SIZE........................: 2,03 GiB RESOLUTION...................: 720*404 16:9 FRAME RATE....................: 29.970 fr/s LANGUAGE......................: English, German* RUNTIME.........................: 2h 21 min SUBTITLES......................: SWEDISH hardcoded SOURCE..........................: Screener Premiär...........................: 2015-11-27 Åldersgräns......................: Från 11 år Översättning*..................: 314r *)Det talas lite tyska i filmen som inte är översatt. Det är den inte heller i bioversionerna. Det är avsiktligt tänkt så att man inte behöver förstå. Filmens kvalité tycker jag är acceptabel om man inte sitter nära en stor skärm. Det är inte hd-kvalitet så man behöver inte påpeka det i kommentarer. Det är en screener och bättre versioner kommer senare, men jag vet inte när. Kodningen är gammal xvid eftersom den är rippad i det från början. En sample finns i torrenten. IMDB: http://www.imdb.com/title/tt3682448/ Sharing WidgetScreenshots |
All Comments