Blonde.Ambition.2007.DVDRip.XviD.SWESUB-KickFootseeders: 1
leechers: 0
Available in versions: DVDRip
Blonde.Ambition.2007.DVDRip.XviD.SWESUB-KickFoot (Size: 699.99 MB)
Description
Blonde.Ambition.2007.DVDRip.XviD.SWESUB-KickFoot
http://imdb.com/title/tt0887719/ NOTERA: Denna film har jag översätt själv, så ni kan räkna med några fel.. Då jag är nybörjare! Men hoppas att det inte ska vara allt för mycket fel i den. Denna film är faktiskt sevärd, men tanke på IMDB-betyget , enligt mitt tycke iaf... Manus: John Cohen, Matthew Flanagan, David McHugh, Jessica O'Toole, Amy Rardin Nyckelord: Komedi, Romantik Längd: 93 min Produktionsland: USA Skådespelare: Jessica Simpson, Luke Wilson, Drew Fuller, Paul Vogt, Rachael Leigh Cook, Andy Dick, Penelope Ann Miller, Willie Nelson, Larry Miller Filminfo: Den unga, oskuldsfulla lantistjejen Katie åker till New York för att hälsa på sin modellpojkvän på alla hjärtans dag. Hon får dock en chock när hon hittar honom i säng med en annan. Katie bestämmer sig hur som helst för att stanna i N.Y. och försöka bygga ett eget liv. Snart blir hon indragen i ett rävspel mellan chefer på ett företag. Inbränd SWESUB och Uppladdad av mig: KickFoot Seeda efter nedladdning ! Please Seed after downloading ! !!! ENJOY !!! ********* *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** ******* ********* ******* ******* *** *** ***** *** *** ***** *** *** ***** *** *** ***** ********* ***** *** *** *** ********* *** *** ********* ******* ******* ********* *** *** *** *** ** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** ** *** *** *** *** *** *** *** *** ******* *** *** ******* *** *** *** *** *** *** ******* *** *** ******* ****** *** *** *** *** *** *** *** *** *** ** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** ** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** ********* *** *** *** ******* ******* *** Related Torrents
Sharing WidgetTrailer |