Blast From The Past 1999 SWESUB DVDRip XviD-Hubbe

seeders: 3
leechers: 0
Added on July 11, 2011 by in Movies
Torrent verified.


Available in versions: 720pDVDRip

Blast From The Past 1999 SWESUB DVDRip XviD-Hubbe (Size: 1.37 GB)
 Blast.From.The.Past.1999.SWESUB.DVDRip.XviD-Hubbe.CD02.avi699.91 MB
 Blast.From.The.Past.1999.SWESUB.DVDRip.XviD-Hubbe.CD01.avi699.89 MB

Description

├ΓǪret ├ñr 1962. Platsen ├ñr Los Angeles. Calvin och Helen Webber befinner sig i det skyddsrum, fullproppat med mat och dryck, som Calvin har byggt under huset de bor i. Samtidigt st├╢rtar ett flygplan rakt in i deras hus. ├ΓÇôvertygade om att det ├ñr en atombomb som slagit ner l├Ñser de in sig i det underjordiska skyddsrummet och st├ñller in det automatiska d├╢rrl├Ñset p├Ñ 35 ├Ñr. D├Ñ borde det vara s├ñkert att g├Ñ upp igen, d├Ñ borde all farlig str├Ñlning fr├Ñn atombomben vara borta. Redan det f├╢rsta ├Ñret f├╢ds deras son Adam. Han uppfostras och utbildas i skyddsrummet av sina omt├ñnksamma f├╢r├ñldrar.
├ΓǪret ├ñr 1997. Platsen ├ñr Los Angeles. Det automatiska d├╢rrl├Ñset som Calvin Webber st├ñllde in p├Ñ 35 ├Ñr ├╢ppnas. Eftersom matf├╢rr├Ñdet b├╢rjar tryta skickas sonen Adam upp f├╢r att inf├╢rskaffa mer f├╢da. Allt han vet om v├ñrlden har han l├ñrt sig genom sina f├╢r├ñldrar och b├╢cker som gavs ut p├Ñ 50-talet. Vad han f├Ñr se n├ñr han kliver upp ur skyddsrummet st├ñmmer inte alls ├╢verens med hans bild av Los Angeles. Det tar inte l├Ñng tid innan han springer p├Ñ den unga sj├ñlvst├ñndiga Eve...


Denna torrenten är rippad och uppladdad av mig: Hubbe
Den är endast skapad för www.dreamseed.nu
Besök www.dreamseed.nu för mer filmer/serier och musik från mig och mina kollegor.

Sharing Widget


Download torrent
1.37 GB
seeders:3
leechers:0
Blast From The Past 1999 SWESUB DVDRip XviD-Hubbe

Trailer