Alice In Wonderland.DVDrip.Norsk tekst.Ripp Robbanseeders: 1
leechers: 0
Alice In Wonderland.DVDrip.Norsk tekst.Ripp Robban (Size: 1.99 GB)
Description
Historien om hvordan Alice sklir ned i et kaninhull og havner i Eventyrland er en hyldest til fantasien som har underholdt en hel verden siden 1865. Tretti ganger har boken blitt filmatisert, men det er først nå - takket være dagens utrolige teknikk - som man har kunnet yte Lewis Carrolls fantastiske figurer og miljøer rettferdighet. Bak de Emmy-belønnede figurene ligger legendariske Jim Henson's Creature Shop, som også gjorde "Muppet Show" og "Teenage Mutant Ninja Turtles". Rollelisten er full av storheter som Whoopi Goldberg (Oscar for "Ghost"), Ben Kingsley (Oscar for "Ghandi"), Peter Ustinov (Oscar for "Spartacus"), Christopher Lloyd fra "Tilbake til fremtiden", Gene Wilder fra "Det våres" -filmene, Martin Short fra "Tre Amigos!", Robbie Coltrane fra "Harry Potter og de vises sten" og mange, mange fler. Dette er fantastisk og fargesprakende underholdning for alle aldre, der fantasien ikke har noen grense. Forvent deg bare det uventede!
Skuespillere Ben Kingsley, Miranda Richardson, Robbie Coltrane, Peter Ustinov, Whoopi Goldberg, Christopher Lloyd, Gene Wilder, Martin Short Regissør Nick Willing Originaltittel Alice in Wonderland Varighet DVD: 2 tim 10 min Allmänt Fullständigt namn : M:Filmer utaviAlice In Wonderland.DVDrip.Norsk tekst.Ripp RobbanAlice In Wonderland.DVDrip.Norsk tekst.Ripp Robban.avi Format : AVI Format/ : Audio Video Interleave Format_Profile : OpenDML Filstorlek : 1,99 GiB Duration/String : 2 h 8 min Generell Bitrate : 2 228 Kbps Skrivande applikation : MEncoder version 4.1.5 building on 20101022 Skrivande bibliotek : [= DigiArty videodll! =][ Video ID : 0 Format : MPEG-4 Visual Format_Profile : Advanced Simple@L5 Format_Settings_BVOP/String : Ja Format_Settings_QPel/String : Nej Format_Settings_GMC/String : 0 warppoint Format_Settings_Matrix/String : Default (MPEG) CodecID : XVID / : XviD Duration/String : 2 h 8 min Bitrate : 1 999 Kbps Bredd : 720 pixlar Höjd : 540 pixlar Bildförhållande : 4:3 Bildhastighet (Frame rate) : 25,000 fps ColorSpace : YUV ChromaSubsampling : 4:2:0 BitDepth/String : 8 bits Bits/(Pixel*Frame) : 0.206 StreamSize/String : 1,79 GiB (90%) Skrivande bibliotek : XviD 1.2.1 (UTC 2008-12-04) Audio ID : 1 Format : AC-3 Format/ : Audio Coding 3 Format_Settings_ModeExtension : CM (complete main) CodecID : 2000 Duration/String : 2 h 8 min Bitrate : 224 Kbps Kanal(er) : 2 kanaler Kanalplatser : Front: L R Samplingstakt : 48,0 KHz BitDepth/String : 16 bits Video fördröjning : 40 ms StreamSize/String : 205 MiB (10%) Interleave_Duration/String : 500 ms (12.50 video frames) Interleave_Preload/String : 500 ms Sharing WidgetTrailer |