Action Man Jungle Storm

seeders: 0
leechers: 0
Added on January 24, 2015 by CaptainRumin Games > PC
Torrent verified.



Action Man Jungle Storm (Size: 609.96 MB)
 ActionManJS.iso609.54 MB
 JSTORM.exe432 KB

Description

Een heel oud Windows/PC spel dat ik al een hele tijd heb, en na verzoek van iemand op internet heb gezet.

natuurlijk heb ik niets mafs gedaan zoals virussen toevoegen, maar ik wil wel waarschuwen dat internet niet altijd lief is, dus geef mij niet de schuld mocht je iets vreemds krijgen van downloaden.

getest op Windows 7, werkte zonder problemen. je moet ecter wel alle .EXE bestand op compedabilitijds modus zetten voor Windows 98/ME

UPDATE* Ooit had ik ontdekt dat dit spel ondanks zijn behoorlijke leeftijd een nog prima CD beveiliging had, en kon daardoor kon het zelfs met een ISO ingesteld, niet gespeeld worden.

Vele pogingen heb ik gedaan om hier iets aan te doen, ik vind het spel het wel waard en ik wil natuurlijk niets uploaden dat het niet goed doet.

Toen ik dit spel online heb gezet deed ik dit met twee simpele redenen. ten eerste wilde ik dat dit spel niet helemaal zou uitsterven. ik heb fijne herinneringen aan dit spel en kon niet toekijken hoe het tot stof zou vergaan, dus besloot ik dat ik het moest vereeuwigen op de online snelwegen.

En ten tweede wilde ik natuurlijk graag zoiets ouds en lolligs als dit spelletje delen met ieder die erin geintreseerd is.

Na veel gezoek en gedoe (iets van twee jaar tijd) ben ik op een andere upload van dit spel beland, die het helaas van zich zelf niet deed, maar wel wat anders heel leuks bevatten. Namelijk een werkende No CD.EXE! eentje die ik helaas zelf niet kon maken en die je als downloader wellicht nodig zou kunnen hebben. die andere download en het bestand in kwestie waren gemaakt door een hackers groep met de naam POD, zecht me zelf niets en ik kon niets over ze vinden. waarschijnelijk ben ik gewoon over een van hun oude achtergelaten projectjes beland die ik wonder boven wonder nog gewoon kon downloaden (dit was trouwens geen torrent bestand, dus dat maakt het extra bijzonder).

Deze .EXE heb ik bij mijn eigen torrent toegevoegd in de hoop dat het jou en anderen downloaders helpen kan dit te kunnen spelen. dus, drie hoeratjes voor POD!
(En maak je geen zorgen, ik heb het bestand getest en er zitten als het goed is geen virussen en dergelijk kattenkwaad in)


Ik ben momenteel de enige seeder, dus als je deze torrent download., kan het zijn dat hij niet meteen werkt. ik controleer vaak of er nieuwe downloader zijn, en als dat zo is ga ik seeden tot de download af is. wacht dus even met het verwijderen van deze torrent als hij niet meteen werkt.

Als je de download af hebt, blijf dan als je blieft seeden! dan kunnen anderen het spel sneller downloaden!


Sharing Widget


Download torrent
609.96 MB
seeders:0
leechers:0
Action Man Jungle Storm

Trailer


Screenshots


Action Man Jungle Storm screenshot
Action Man Jungle Storm screenshot
Action Man Jungle Storm screenshot
Action Man Jungle Storm screenshot
Action Man Jungle Storm screenshot